Adrenalinový koníček či rizikové povolání

Výsledky průzkumu pro Pojišťovnu České spořitelny, který v září realizovala společnost STEM/MARK, ukazují, že Češi nepěstují adrenalinové koníčky – má je jen necelá desetina z nich. Adrenalinové koníčky provozuje v české populaci jen 12 procent mužů a 4 procenta žen. Téměř čtvrtina z nich pak spojuje svůj koníček s rychlými auty, motorkami a závody. „Zajímavé také je, že celých …

Adrenalinový koníček či rizikové povolání Pokračovat ve čtení »

Nejnovější žebříček Allianz Automapy

Stejně jako v předchozích letech vychází i nejnovější analýza z veřejně přístupné databáze s lokalizací všech dopravních nehod v České republice evidovaných Policií ČR. Nejrizikovější místo je ve Středočeském kraji. Černou statistiku ale vede Ústecko Vůbec nejrizikovějším místem v Česku byl letech 2012 – 2014 sjezd z E65 za vsí Bezděčín jižně od Mladé Boleslavi, respektive …

Nejnovější žebříček Allianz Automapy Pokračovat ve čtení »

ČNB o bonusech a malusech v povinném ručení

Výše pojistného hrazená pojistníkem u tzv. povinného ručení, tedy povinného smluvního pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou provozem vozidla (dále jen „pojištění odpovědnosti“), je zásadním způsobem ovlivněna tzv. systémem bonusů a malusů. Podle ustanovení § 3b odst. 2 zákona č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou provozem vozidla a o změně některých souvisejících zákonů, …

ČNB o bonusech a malusech v povinném ručení Pokračovat ve čtení »

Česká pojišťovna odměnila gentlemany silnic

Projekt Gentleman silnic vznikl již v roce 2004 a oceňuje ty, kteří neváhají a podílejí se na záchraně lidského života při vážné dopravní nehodě. Z rukou zástupců České pojišťovny a Policie ČR obdrželi certifikáty a chytré mobilní telefony Petr Dřevikovský a Jan Rom. K nehodě, u které Jan Rom a Petr Dřevikovský zasahovali, došlo letos …

Česká pojišťovna odměnila gentlemany silnic Pokračovat ve čtení »

ČNB informuje o odstoupení od pojistné smlouvy

Česká národní banka doporučuje, aby pojistníci k veškerým změnám svých pojistných smluv, včetně jejich ukončení, přistupovali obezřetně a až po získání a vyhodnocení všech relevantních informací. Pojistníci se v některých případech obracejí na Českou národní banku se svým požadavkem odstoupit od pojistné smlouvy uzavřené s některou z pojišťoven, jakožto pojistitelem dle terminologie zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, …

ČNB informuje o odstoupení od pojistné smlouvy Pokračovat ve čtení »

Pštros Vendelín v kampani Hypoteční banky

Letošní kampaň navazuje na předchozí úspěšný motiv protinožců, ale jako novinku přináší sympatického darebu pštrosa Vendelína. Společně s rodinou Aboridžinců představí krátký příběh, ve kterém Australská hypotéka hraje klíčovou roli. S její pomocí se totiž rodince podaří vyzrát nad zlomyslným Vendelínem a jeho kamarády,“ popisuje hlavní prvky právě startující kampaně Václav Moravec, specialista marketingových kampaní …

Pštros Vendelín v kampani Hypoteční banky Pokračovat ve čtení »

Roste zájem o pojištění proti závažným nemocem

Letošní rok přinesl zvýšený zájem o pojištění pro případ závažných nemocí. V současné době už bezmála čtvrtina všech smluv životního pojištění kryje klientům UNIQA pojišťovny právě toto riziko. A více než 15 procent smluv životního pojištění chrání pro případ vážných diagnóz rovněž děti. Vzhledem k tomu, že rodič zpravidla uzavírá v rámci jedné smlouvy i pojištění pro všechny …

Roste zájem o pojištění proti závažným nemocem Pokračovat ve čtení »

Nedostatek financí spolu s invaliditou děsí

V minulém roce si více než 6 600 lidí ve věku do 40 let od lékařů vyslechlo diagnózu o snížení pracovní schopnosti, z toho více než 2 400 z nich bylo zařazeno do kategorie invalidních důchodců 3. stupně. Ač byli doposud zvyklí na průměrný čistý příjem kolem 20 tisíc Kč, nyní musí vystačit s polovinou; …

Nedostatek financí spolu s invaliditou děsí Pokračovat ve čtení »

Dárky a slevy, startuje podzimní kampaň u ČPP

Klienti, kteří si u ČPP sjednají životní nebo neživotní pojištění, získají k nové smlouvě malý dárek. Každý obdrží navíc kupón v hodnotě až 700 korun, který může uplatnit jako slevu z první platby pojistného při sjednání majetkového a odpovědnostního pojištění. Slevový kupón je přenosný a platí 12 měsíců od data vydání. Spot s Patem a …

Dárky a slevy, startuje podzimní kampaň u ČPP Pokračovat ve čtení »