Fleet Awards 2015, vítězem je Allianz

Vítězem osmého ročníku ankety ALD Automotive Fleet Awards v kategorii Pojištění vozového parku se stala Allianz pojišťovna se svým Komplexním flotilovým autopojištěním. V letošním ročníku získala Allianz Fleetovou múzu za produkt, který je inovativní od samého základu. „Balíčkové“ pojištění patří v Allianz k historii a kromě retailových klientů si dnes i firmy a podnikatelé mohou …

Fleet Awards 2015, vítězem je Allianz Pokračovat ve čtení »

Česká pojišťovna získala rating úrovně A

Mezinárodní ratingová agentura A.M.Best, specializující se na sektor pojišťovnictví, udělila České pojišťovně v rámci svého hodnocení rating finanční síly na úrovni „A“ (Excellent) a úvěrový rating na úrovni „a“. Oba ratingy byly uděleny se stabilním výhledem. Rozhodnutí agentury A.M.Best je tak dalším potvrzením síly a stability České pojišťovny, která si dlouhodobě udržuje pozici pojišťovny s nejvyšším …

Česká pojišťovna získala rating úrovně A Pokračovat ve čtení »

O dušičkovém víkendu dávejte pozor na silnicích

Uctít památku zesnulých vyrážejí lidé nejen o „dušičkovém“ víkendu, ale také víkend před a po tomto svátku. „Příčinou nehod bývá nejčastěji střet s jiným vozidlem. Výjimkou nejsou ani škody, ke kterým dochází při parkovacích manévrech na přeplněných parkovištích hřbitovů a jejich blízkém okolí,“ říká Jiří Cívka z Generali. V loňském roce po Dušičkách zaregistrovali likvidátoři …

O dušičkovém víkendu dávejte pozor na silnicích Pokračovat ve čtení »

Pojistné podvody za 3. čtvrtletí 2015

Pojistné podvody za 3. čtvrtletí 2015 Česká pojišťovna: 360,9 milionů korun Allianz: 207 milionů korun Česká podnikatelská pojišťovna: 68,5 milionů korun Generali: více než 43 milionů korun O vynalézavosti podvodníků pracujících v tandemu svědčí případ klienta, který Allianz pojišťovně „naúčtoval“ proplacení kompletního poškození veškerých domácích spotřebičů ve výši 350 000,- Kč v důsledku přepětí. Vše …

Pojistné podvody za 3. čtvrtletí 2015 Pokračovat ve čtení »

Vylepšení pojištění ProAuto od Wüstenrot

Novinky se týkají i úrazového připojištění a možností připojistit vůz na vybraná rizika nezávislá na řidičských schopnostech. Zaujmout může i kombinace připojištění proti živelné pohromě, odcizení vozu a poškození zvířetem za částku nižší než 1 600 Kč, která je vhodná především pro starší vozidla, u kterých se již nevyplatí kompletní havarijní pojištění. Za účelem nabídnout …

Vylepšení pojištění ProAuto od Wüstenrot Pokračovat ve čtení »

Kominíka nyní seženete těžko

Většina domácností si začíná přitápět v kamnech. Neměli bychom však zapomínat, že před zahájením každé topné sezóny by náš komín měl prohlédnout odborník, abychom měli jistotu, že komín není zanesený a po celou zimu bude jeho využívání bezpečné. Jak je to s plněním pojišťovny v případě požáru? Doklad o kontrole kominíkem je dobré uschovat, může se vám …

Kominíka nyní seženete těžko Pokračovat ve čtení »

Nejvyšší čas přezout na zimní pneu

V období od 1. listopadu do 31. března mají motoristé vybavit své vozy zimními pneumatikami. I když zákon nestanoví přímo „všeobecnou povinnost“, nikdy se neví, jaké povětrnostní podmínky řidiče po cestě potkají a jak dramaticky se mohou změnit. Proto lze doporučit zimní pneu, jakmile teploty klesají pod 7 °C. Často se spekuluje o tom, zda …

Nejvyšší čas přezout na zimní pneu Pokračovat ve čtení »

Přednost zprava není jasná každému řidiči

V exkluzivním průzkumu pojišťovny Generali ohledně vyznání se v dopravních předpisech byly také nákresy dopravních situací s variantami možného řešení. I u té nejjednodušší by čtvrtina řidičů nedala přednost zprava. Podle policejních statistik zemřelo vloni v České republice při nehodách 629 lidí. Ve více než třetině případů se jednalo o řidiče osobních automobilů. Mezi nejčastější příčiny …

Přednost zprava není jasná každému řidiči Pokračovat ve čtení »

AXA zaujala první místo mezi značkami světových pojišťoven

Výsledky žebříčku Best Global Brands, ve kterém se opět potvrdila síla a hodnota značky AXA 48. nejlepší značkou na světě 1. nejlepší značkou na světě v konkurenci ostatních světových pojišťoven Podle serveru Interbrand je klíčovým úspěchem značky AXA, který se promítá do jejího trvalého růstu, její neustálá investice do značky v podobě narůstajícího businessu a informovanosti o …

AXA zaujala první místo mezi značkami světových pojišťoven Pokračovat ve čtení »