Bohatneme, ale Němce doženeme až v roce 2055

Podle nejnovějších studií Češi bohatnou, ale Němce doženeme nejdříve v roce 2055. Jmění v hodnotě nad 100 tisíc dolarů má u nás zhruba 200 tisíc domácností, což je 5%. Zatímco v západní Evropě je to 61% obyvatel a v Americe 54%. Za dolarové milionáře se může prohlásit 10 tisíc českých domácností a to jsou 0.2% …

Bohatneme, ale Němce doženeme až v roce 2055 Pokračovat ve čtení »

Nejlepší hodnocení získal opět KB penzijní fond

KB Penzijní společnost získala pro rok 2014 počtvrté v řadě titul „Nejlepší penzijní fond v ČR“ v prestižním ocenění britské agentury Global Banking & Finance Review. V tomto ocenění nenašla KB Penzijní společnost přemožitele již od roku 2011! Ocenění hodnotí zejména : dlouhodobou transparentnost systém vedení a kontroly zákaznický servis úspěšnost investičních strategií systém řízení …

Nejlepší hodnocení získal opět KB penzijní fond Pokračovat ve čtení »

Desítky cestovek nemají pojištění proti krachu

Pomalu se rozjíždí sezona pro cestovní kanceláře s objednávkami letních dovolených, avšak některé zatím vyjednávají povinné pojištění proti úpadku bez úspěchu. Dle článku v ekonomickém deníku E15 se již letos uzavřelo 940 pojistek a desítky žádostí bylo odmítnuto. Vyplývá to z ankety mezi pojišťovnami, které pojištění poskytují. Pojištění proti úpadku cestovních kanceláří, počet úspěšných smluv : …

Desítky cestovek nemají pojištění proti krachu Pokračovat ve čtení »

Výsledky ČP indexu bezpečnosti za rok 2014

Smutné statistiky o následcích dopravních nehod v roce 2014 a zařazení měst do žebříčků bezpečnosti přináší České pojišťovna ve spolupráci s Policií ČR. I když byly počty usmrcených a těžce zraněných loni nižší než v roce 2013, stále se jedná o vysoká čísla. Na území okresních měst 22 osob zemřelo 276 jich bylo těžce zraněno Na území krajských měst 62 …

Výsledky ČP indexu bezpečnosti za rok 2014 Pokračovat ve čtení »

Allianz připsal klientům penzijka nejvíce

Jedno z nejvyšších  zhodnocení za loňský rok přijde klientům penzijních společnosti Allianz. Výnosy transformovaných fondů (bývalé penzijní připojištění) za rok 2014 a předběžné odhady výsledků ostatních pojišťoven. Allianz 1,64 % Česká pojišťovna (+Generali) nad 1,6 % přesný výsledek bude na konci dubna ČSOB 1,4 % Česká spořitelna kolem 1,4 % přesný výsledek bude na konci dubna Komerční banka 1,35 % …

Allianz připsal klientům penzijka nejvíce Pokračovat ve čtení »

Jarní kampaň pojištění FLEXI

Od 6. dubna můžete na obrazovkách televize Nova a Prima shlédnout nový spot Pojišťovny České spořitelny. Paralelně se spotem bude také on-line komunikace na zpravodajských portálech (Novinky, iDnes, Aktuálně) a odborných finančních serverech. Reklamní spot : Flexi životní pojištění: „Myslete pozitivně, život stojí za to.“ „Komunikační koncept, ve kterém nenásilně upozorňujeme na vážné životní situace pomocí dvojsmyslů, se …

Jarní kampaň pojištění FLEXI Pokračovat ve čtení »

Dubnové změny a akce ve stavebním spoření

Stavební spořitelny přinášení od dubna změny v podmínkách svých spoření a akční nabídky. Přinášíme krátké shrnutí. Českomoravská stavební spořitelna od 1. 4. 2015 přestala nabízet i Bonusový vklad. Vklady jsou tedy úročeny základní úrokovou sazbou 1,3 % Modrá pyramida stavební spořitelna od 1. 4. 2015 jsou vklady na nových smlouvách úročeny základní sazbou 1 %. Akce pro děti a klienty nad 55 let zůstávají …

Dubnové změny a akce ve stavebním spoření Pokračovat ve čtení »

Kroupy škodí dvakrát častěji než zloději

Chataři a chalupáři vyrážejí na kontrolu svého majetku po zimním období. Pokud shledají své rekreační sídlo v pořádku a nebylo vykradeno nebo poškozeno vandalem, ještě nemají vyhráno. Statistiky pojišťovny Generali ukazují, že poškození krupobitím je u chat a chalup dvakrát častější než vykradení. Statistiky dále uvádějí například poškození způsobených přímým a nepřímým úderem blesku, rozdělení …

Kroupy škodí dvakrát častěji než zloději Pokračovat ve čtení »

ČPP startuje mediální kampaň

Marketingová kampaň bude zaměřena na sdělení o výročí ČPP 20 let svého působení na trhu. Klienti, kteří si u ČPP sjednají smlouvu životního nebo neživotního pojištění, získají speciální dárek v podobě cestovního pojištění pro rodinu na 20 dní zdarma. Jarní kampaň ČPP bude hodně vidět. Spot bude k vidění: společností Nova Group, Prima Group TV Barrandov Obrazovkách městských …

ČPP startuje mediální kampaň Pokračovat ve čtení »