Jarní kampaň pojištění FLEXI

Od 6. dubna můžete na obrazovkách televize Nova a Prima shlédnout nový spot Pojišťovny České spořitelny. Paralelně se spotem bude také on-line komunikace na zpravodajských portálech (Novinky, iDnes, Aktuálně) a odborných finančních serverech.

Reklamní spot : Flexi životní pojištění: „Myslete pozitivně, život stojí za to.“

„Komunikační koncept, ve kterém nenásilně upozorňujeme na vážné životní situace pomocí dvojsmyslů, se osvědčil. Proto opět používáme kontrast mezi pohodovou atmosférou spotu a dvojsmyslnými sděleními, které vedou k zamyšlení,“ představuje televizní spot Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. „Komunikujeme také mimořádnou akci, ve které novým klientům nabízíme dvojnásobné plnění v případě, že v budoucnu vážně onemocní boreliózou, klíšťovou encefalitidou nebo meningitidou. Akce platí pro smlouvy podepsané do konce června.“

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Diskuzní fórum

Přejít do diskuzního fóra 

  • Toto téma neobsahuje zatím žádnou odpověď. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Pojištění.cz a poslední změna proběhla 6 let, 6 měsíci.
Odpověď na téma: Jarní kampaň pojištění FLEXI
Informace o uživateli:




Aktuality a informace