Články

ČPP startuje mediální kampaň

3.4. 2015 Žádné komentáře Cestovní pojištění, Pojišťovny

Marketingová kampaň bude zaměřena na sdělení o výročí ČPP 20 let svého působení na trhu. Klienti, kteří si u ČPP sjednají smlouvu životního nebo neživotního pojištění, získají speciální dárek v podobě cestovního pojištění pro rodinu na 20 dní zdarma.

Jarní kampaň ČPP bude hodně vidět. Spot bude k vidění:

  • společností Nova Group,
  • Prima Group
  • TV Barrandov
  • Obrazovkách městských úřadů, dopravních inspektorátů, monitorů BUS TV v MHD a nemocnicích.

Kampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku :

  • Denících ČR
  • Právu
  • MF Dnes
  • Lidových novinách
  • Hospodářských novinách
  • Ekonomu
  • Instinktu
  • Týdnu
  • Sport magazínu
  • Světě motorů
  • Blesku
  • Blesku pro ženy
  • Sedmičce
  • Exkluzivu
  • Metru
  • 5plus2
  • Týdeníku Televize
  • TV Maxu
  • Model Hobby
  • Zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR.
  • Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.

Pojištění.cz Fóra ČPP startuje mediální kampaň

Zvolené téma neobsahuje zatím žádnou odpověď. Do diskuze (1 hlas) se naposledy zapojil uživatel Pojištění.cz Pojištění.cz a poslední změna proběhla před 2 roky, 6 měsíců.

Odpovědět: ČPP startuje mediální kampaň
Informace o Vás: