Články

ČPP startuje mediální kampaň

3.4. 2015 Žádné komentáře Cestovní pojištění, Pojišťovny

Marketingová kampaň bude zaměřena na sdělení o výročí ČPP 20 let svého působení na trhu. Klienti, kteří si u ČPP sjednají smlouvu životního nebo neživotního pojištění, získají speciální dárek v podobě cestovního pojištění pro rodinu na 20 dní zdarma.

Jarní kampaň ČPP bude hodně vidět. Spot bude k vidění:

  • společností Nova Group,
  • Prima Group
  • TV Barrandov
  • Obrazovkách městských úřadů, dopravních inspektorátů, monitorů BUS TV v MHD a nemocnicích.

Kampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku :

  • Denících ČR
  • Právu
  • MF Dnes
  • Lidových novinách
  • Hospodářských novinách
  • Ekonomu
  • Instinktu
  • Týdnu
  • Sport magazínu
  • Světě motorů
  • Blesku
  • Blesku pro ženy
  • Sedmičce
  • Exkluzivu
  • Metru
  • 5plus2
  • Týdeníku Televize
  • TV Maxu
  • Model Hobby
  • Zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR.
  • Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.

Pojištění.cz Fóra ČPP startuje mediální kampaň

  • Toto téma neobsahuje zatím žádnou odpověď. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Pojištění.czPojištění.cz a poslední změna proběhla 5 let, 6 měsíci.
Odpověď na téma: ČPP startuje mediální kampaň
Informace o uživateli: