Marketingová kampaň bude zaměřena na sdělení o výročí ČPP 20 let svého působení na trhu. Klienti, kteří si u ČPP sjednají smlouvu životního nebo neživotního pojištění, získají speciální dárek v podobě cestovního pojištění pro rodinu na 20 dní zdarma.
Jarní kampaň ČPP bude hodně vidět. Spot bude k vidění:
- společností Nova Group,
 - Prima Group
 - TV Barrandov
 - Obrazovkách městských úřadů, dopravních inspektorátů, monitorů BUS TV v MHD a nemocnicích.
 
Kampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku :
- Denících ČR
 - Právu
 - MF Dnes
 - Lidových novinách
 - Hospodářských novinách
 - Ekonomu
 - Instinktu
 - Týdnu
 - Sport magazínu
 - Světě motorů
 - Blesku
 - Blesku pro ženy
 - Sedmičce
 - Exkluzivu
 - Metru
 - 5plus2
 - Týdeníku Televize
 - TV Maxu
 - Model Hobby
 - Zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR.
 - Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.
 




