Žebříček Interbrand v pojišťovnictví vede AXA

AXA pojišťovna je 46. nejhodnotnější značkou na světě, první nejhodnotnější značkou mezi pojišťovnami a třetí nejlepší značkou napříč finančním sektorem. Hodnota značky v letošním roce vzrostla o 14 % na 10,579 miliard dolarů (přes 256 bilionů korun).

V letošním žebříčku Interbrand’s Top 100 Best Global Brands ocenili hodnotitelé tři hlavní iniciativy, které zvýšily hodnotu značky a úspěch celé globální skupiny AXA.

  • prvním z nich bylo posílení inovací, tak aby AXA lépe sloužila svým klientům a mohla lépe předpovídat jejich potřeby
  • druhou iniciativou je posílení společenské odpovědnosti a odpovědného růstu
  • třetí je rozšířená přítomnost skupiny AXA v Africe a na Blízkém Východě

Pojišťovna Allianz je 51. v žebříčku Best Global Brands 2016 a zaznamenala 12% nárůst hodnoty oproti roku 2015 – na 9,53 miliardy amerických dolarů (232,4 miliardy korun).

Umístění značky Allianz, která se od minulého roku posunula o tři příčky výše, rozhodlo podle Interbrandu několik zásadních faktorů:

  • rekordní výsledky skupiny za loňský rok
  • strategická orientace na zákazníka
  • aktivní přístup k digitalizaci
  • silná oddanost myšlence udržitelného rozvoje

Kritéria pro zařazení do žebříčku Interbrand’s Top 100 Best Global Brands mohou splňovat pouze globální značky, působící napříč kontinenty, překonávající kulturní hranice a splňující růst na všech vyspělých trzích. Nejméně 30 % příjmů musí pocházet z oblasti mimo domácí region. Značka musí být přítomna v Asii, Evropě, Severní Americe a stejně tak musí být přítomna na rozvíjejících se trzích. Musí poskytovat dostatečně veřejné a dostupné údaje o svém hospodaření. Očekávaný ekonomický zisk musí být dlouhodobě kladný. Značka musí mít veřejný profil a povědomí napříč všemi hlavními ekonomikami světa.

Facebook
Twitter
Email

Diskuzní fórum

Přejít do diskuzního fóra 

  • Toto téma neobsahuje zatím žádnou odpověď. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Pojištění.cz a poslední změna proběhla 7 let, 5 měsíci.
Odpověď na téma: Žebříček Interbrand v pojišťovnictví vede AXA
Informace o uživateli:




Aktuality a informace

Jste připraveni na velké mrazy?

Škoda způsobená mrazem Pojištění proti zamrznutí vodovodních trubek je specifický druh pojištění, který pokrývá škody způsobené zamrznutím a následným prasknutím vodovodních trubek ve vaší domácnosti

Celý článek »