Spočítejte si cenu povinného ručení v naší on-line kalkulačce. Ušetřete!

Víte, že u povinného ručení máte asistenční služby?

Polovina českých řidičů neví, že má v povinném ručení předplacené asistenční služby. Mnozí klienti pojišťoven tak zbytečně utrácí peníze za služby nesmluvních asistenčních společností.

V ČR je pojištěno téměř 7,3 milionu vozidel, přesto skoro polovina jejich majitelů neví, že jejich povinné ručení obsahuje asistenční služby pro případ nehody či poruchy. 96 % řidičů navíc nezná telefonní číslo na smluvní asistenční společnost své pojišťovny. Výsledky přinesl reprezentativní výzkum Linky pomoci řidičům 1224.

Pojišťovny poskytují svým klientům v rámci povinného ručení i havarijního pojištění různé balíčky asistenčních služeb. Z výzkumu Linky pomoci řidičům 1224 bohužel vyplynulo, že 45 % řidičů o tom neví,“ říká Jakub Hradec, výkonný ředitel České kanceláře pojistitelů, která linku 1224 provozuje. Navíc 42 % z těch řidičů, kteří tuší, že mají v rámci pojištění vozidla předplacené asistenční služby, nedokážou vyjmenovat ani jeden konkrétní typ služeb, na které mají nárok. Když už si na nějakou službu respondenti vzpomněli, jednalo se v téměř polovině (48 %) případů o odtah a v pětině (19 %) o náhradní vůz.

Nejčastější řešení havárie či poruchy? Odtah!

Odtah je nejčastěji využívanou službou, kterou v rámci asistence motoristům poskytují pojišťovny. Zároveň jde o nejefektivnější způsob rychlého odstranění nepojízdného vozidla, které brání obnovení provozu. Podle statistik České asociace asistenčních společností je 83 % nehod a poruch řešeno právě odtahem.

Řidiči znají nouzová telefonní čísla, na číslo smluvní asistenční společnosti své pojišťovny si ale nevzpomenou

Většina řidičů si správně pamatuje telefonní čísla na policii (88 %), záchranku (85 %), hasiče (82 %) i tísňovou linku 112 (76 %). Oproti tomu si pouhá 4 % dotazovaných vzpomněla na telefonní spojení na smluvní asistenční společnost své pojišťovny. Právě pro řidiče, kteří potřebují zajistit spolehlivé asistenční služby, je tady Linka pomoci řidičům 1224. Ta poskytuje servis klientům všech pojišťoven, a to 12 měsíců v roce, 24 hodin denně.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Diskuzní fórum

Přejít do diskuzního fóra 

  • Toto téma neobsahuje zatím žádnou odpověď. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Pojištění.czPojištění.cz a poslední změna proběhla 5 let, 9 měsíci.
Odpověď na téma: Víte, že u povinného ručení máte asistenční služby?
Informace o uživateli:




Aktuality a informace

U nás je sjednání skutečně 100% on-line. Vyplníte údaje, zaplatíte, obdržíte dokumenty e-mailem a hotovo. Nebudeme vás obtěžovat po telefonu či vyplňovat s vámi smlouvu ručně, žádné podepisování papírových dokumentů, žádné chození na pobočku, žádná fyzická kontrola stavu vozidla.