IZP Axa Comfort Exclusive

  • Toto téma obsahuje celkem 14 odpovědí. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Jaroslav Roubíček a poslední změna proběhla 11 let, 11 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 14 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #882 Odpovědět
      Alice
      Host

      Dobry den,

      chtela bych poradit popr. napsat nazor , zkusenost? V roce 2009 jsem si zridila toto IZP od Axy Comfort Exclusive u ktere mi bylo receno super pecka bomba, platim 500Kc 3 roky.Dalsi clovek mi radi, toto pojisteni zrusit, protoze je nevyhodne v porovnani s jinymi.. Premyslela jsem toto pojisteni zrusit, protoze mi bylo receno, ze je to paskvil nekolik pojisteni dohromady, nejsem ani dobre pojisteni pro pripad smrti, urazu ci investice ( do akcii), kdy za 30 let nikdo nevi, kolik bude zhodnoceni.. Kdyz to ted zrusim, nebudu mit z toho skoro nic..Prosim o nejakou objektivni radu, pokud existuje:(
      Diky

    • #883 Odpovědět
      Tomáš Podlesný
      Host

      Dobrý den,
      obecně lze říct, že jakákoliv pojištění rizik do IŽP jsou nesmyslem. Tento produkt je primárně koncipován jako investiční produkt, proto přidávat pojištění rizik je zbytečně drahé a také znehodnocuje investici. Osobně bych ale nerušil, pouze nechal zrušit veškerá připojištění rizik a dále pokračoval pouze ve spoření. Také bych přehodnotil alokace pojistného do jiných, než akciových fondů. Zkuste nyní fondy související s dluhopisy. Je důležité Vás ale upozornit, že je to třeba pořád sledovat a v průběhu pojištění realokovat do fondů s ohledem na aktuální stav vývoje na kapitálových trzích. Nejde smlouvu jednou nastavit a pak za 30 let čekat "zázrak". To, co přinášelo zajímavý výnos v minulosti, nemusí již přinášet výnos v budoucnu. 🙂
      V případě zrušení smlouvy příjdete o značnou část peněz neboť vzhledem k připojištěným rizikům se ani zdaleka celých 500Kč neukládalo ve spořící části a při zrušení smlouvy je také vypláceno pouze odkupné, které bude počítáno od nuly zhruba po 24 měsících od počátku smlouvy. Vaše smlouva je tedy stále na počátku spoření. Rozhodnutí je tedy nesnadné. Přijít o část investovaných peněz a začít spořit sofistikovaněji nebo se smířit s počáteční ztrátou a pokračovat ve spoření, avšak při jiném nastavení smlouvy.

      Přeji příjemný den.

    • #884 Odpovědět
      Jan
      Host

      Dobrý den,

      jakékoliv zrušení smlouvy, ať už je postavená na šetření nebo na rizika je víceméně pro Vás jako klienta ztráta.
      Když to zrušíte a budete se chtít pojistit jinde na rizika, tak se každý na Vás dívá jako o tři roky staršího. A taky se mohlo něco přihodit za dobu Vašeho pojištění, nějaké zdravotní komplikace, úrazy apod. Tohle všechno bude v nové pojistce zohledněno. Pojišťovny si rády vybírají mladé a zdravé jedince.

      Pokud je produkt na šetření, tak za tu dobu co jste spořila, splatila jste nějaké počáteční náklady a pokud je to nějaká forma dynamická apod. kde se investuje do akcií, může se stát že tam nebude prakticky nic. Dneska nejde říct, že je nějaký produkt špatný, nebo dobrý. Všechny jsou na stejném principu, jen záleží jak si to klient poskládá jak rizika nebo strategii spoření.
      Pokud byste měla více dotazů, můžete je směřovat na uzivatel-d(zavinac)seznam.cz, rád poradím pokud to bude v mých silách.

    • #885 Odpovědět
      Sonny
      Host

      Dobrý den, Alice.
      Měla byste si dát pozor, kdo vám co radí. Co to je za lidi? Rozumí tomu vůbec nebo to jsou jen dealeři jiných produktů a slepě věří těm svým "úžasným produktům"? Pojistku z roku 2009 nelze srovnávat s novými produkty. Za tu dobu došlo totiž k vývoji. To byste mohla pojistky měnit každé tři roky. Pojišťovny by byly rády 🙂 Ale vy byste prodělala neuvěřitelné peníze. Podle testů nákladovosti patří toto pojištění dokonce i dnes k těm levnějším. Pokud vám nevyhovuje pojistná ochrana, tak smlouvu prostě upravte. Pokud vám nevyhovuje investiční strategie, tak ji změňte. A pozor na rady nekompetentních lidí. Češi jsou na to experti. Rádi věci haní a pomlouvají a jsou rádi, když najdou špínu ve které se můžou rochnit. Pokud se budete bavit s lidmi, kteří mají odpovídající vzdělání, pohybují se několik let v oboru a funguje nad nimy i jiný dohled než jen ČNB, tak pravděpodobně neuděláte chybu.

    • #886 Odpovědět
      Alice
      Host

      Jeste me poradte, jak takoveho cloveka najit a pak tomu dotycnemu verit? 🙂 Hlavne uz zadne financni poradce OVB, AWD, Partners atd… vsichni radi stejne , blbe… Mate nekdo zkusenost s All Riskem?

    • #887 Odpovědět
      Adam Líbenek
      Host

      Tento produkt samozřejmě není zrovna nejlepší pro dnešní finanční trh, nezpochybňuji určité kvality jiných poradenství než je Fincentrum, ale v případě zájmu mne neprodleně kontaktujte. Fungujeme zejména jako informační nezávislý panel a jsme také Bankou roku, u nás vám nikdo nic nutit nebude.

      S pozravem

      Adam Líbenek
      Deputy of Manager, Fincentrum a.s.

    • #888 Odpovědět
      ČTENÁŘ
      Host

      Nejjednodušší pro Vás je podívat se do veřejného registru poradců.
      Spousty poradců nemají registraci a nehledejte odpověď veřejně na fóru, skrze internet.
      Jsou to rady na pytel !

    • #889 Odpovědět
      ČTENÁŘ
      Host

      Alice nic ve zlém,

      " jen mě poraďte " to je plácání do vody,
      poradci buď musíte věřit, nebo nemusíte, ale poradenství je bohužel o té důvěře.
      Proč myslíte, že je spousty poradenských společností a poradců !
      Prostě hledejte, čtěte a najdete určitě toho pravého.
      A pokud si myslíte, že na pobočce Vám poradí, vyvedu Vás z omylu,
      většina pracuje za peníze.
      A radit někomu na internetu, aniž bych ho poznal, tak to bohužel nefunguje. 🙂

    • #890 Odpovědět
      Sonny
      Host

      Hlavně nechtějte rady na těchto stránkách a podobných diskuzích. Vždyť vůbec nevíte, kdo sem píše. Ty lidi vůbec neznáte a nevíte kdo jsou. Když to tu pročítám, tak se musím smát. Je tu spousta zoufalců, co sem píšou kontakty a slibují, že vám zadarmo poradí. Poradci OVB, AWD, PARTNERS atd. nejsou stejní. Je to o lidech. Najdete výborného poradce z řad OWB i Partners. Najdete i špatného. To není úplně tak chyba těch společností, ale těch lidí, se kterými se setkáte. A pokud nejste spokojená, tak si stěžujte! Jen pokud si budou nespokojení lidé stěžovat, tak ten špatný poradce skončí. Jinak bude dělat bordel dál. Hlavně nemá smysl to řešit tady, protože ty ohlasy stylu PORADCI JSOU NA NIC, ALE JÁ TO DĚLÁM JINAK, TAK MI ZAVOLJTE, ZDARMA PORADÍM, asi cítíte, že to není ono. Při styku s takovým člověkem stejně nepoznáte, jestli náhodou nepracuje pouze pro dvě pojišťovny. Nebo jestli mu jedna pojišťovna nedá větší odměnu než jiná atd. Zkuste se podívat na stránky efpa.cz. Je to nevládní organizace, která stanovuje odbornost finančních poradců. A pak hledejte člověka, který danou zkoušku má. Pak máte jistotu, že to je odborník

    • #891 Odpovědět
      Anna
      Host

      Dobrý den, měla by jste si uvědomit,že pojištění(kromě urazového), které zrušíte je pro vás ztrátové. Pokud máte špatně nastavené krytí, tak by bylo dobré smlouvu nastavit (třeba se nechat připojistit u jiné spol. do částky která vám tam chybí) tak,aby vám vyhovovala. Já nemám dobré zkušenosti,co se týče poskytování servisu Axy klientům. Jinak je to pojišťovna dobrá. Zkuste zkontaktovat fin. poradce, který má všestranný přehled. Má kalkulátory a dovede vám spočítat to,co bude vycházet lépe.V praxi se setkávám s tím,že sposta lidí uzavře smlouvu,která trvá až je do 80 let,což je kravina. Takže vám doporučuji lépe číst a zjistit si informace. Protože svěřit peníze někam,kde nevím jak budou pracovat a s jakou mírou rizika není jenoduchým krokem.

    • #892 Odpovědět
      Martin Jedlička
      Host

      Dobrý den, pane Podlesný,
      nedalo mi než regovat na Váš příspěvek. Nevím, jestli sem mohou psát finančně negramotní lidé, ale to co jste napsal, tomu nasvědčuje. Ještě že se po Vašem příspěvku dotyčná paní mohla dočíst mnohem kompetentnější názory. Jen pro Vás tedy: IŽP slouží primárně pro zajištění rizik, s tím, že mnohá připojištění jsou levnější než v mnoha rizikových pojištěních. Spořící či rezervotvorná složka by měla sloužit pouze jako jakýsi bonus pro klienta, kdy si může pojistné za hlavní pojištění odečíst z daní a na konci pojištění se mu nějaké peníze vrátí. Pokud chce člověk zhodnocovat peníze, může to dělat praktickvy ve stejných nástrojích, kde mu je zhodnocuje pojišťovna, pouze ji vynechá. To způsobí, že ho to výjde mnohem levněji, což přinese vyšší výnos a bude mít k fin. prostředkům v případě potřeby přístup. Další věc, která mě ve Vašem podání vyděsila je alokace. Jediná správná možnost při horizontu delším jak 10 let je investice do dynamickým nástrojů maximálně s určitým poměrem vkladu do dluhopisových fondů. Jedině tak může být klient ochráněn před inflací a může mít slušný výnos. Dlouhodobostí a pravidelností investice se z dynamické stává konzervativní. A už vůbec klient nemusí sledovat po měsících, jaký mají vývoj jeho investiční nástroje. To si pletete s přímými investicemi na burzách s cenými papíry.

      Pěkný den,

      Maritn Jedlička

    • #893 Odpovědět
      Martin Jedlička
      Host

      Dobrý den, Alice,

      jmenovala jste jednotlivé finančně poradenské společnosti. Je třeba si uvědomit, že nechodíte za společnostmi, ale za konkrétními lidmi a tam je potom jedno, pod záštitou jaké společnosti působí. Vždy jde o jejich odbornost a přístup ke klientovi. Jedna věc Vás ale u společností v tomto oboru zajímat může a hodně Vám napoví. Tou je, zda jsou v této společnosti ohodnocovány fin. poradci rovnou provizí. Tzn. že za stejný produkt u různých společností, který Vám sjednají, mají stejnou provizi.

    • #894 Odpovědět
      Tomáš Podlesný
      Host

      Vážený pane Jedličko,
      děkuji za Vaše hodnocení mojí finanční gramotnosti, které mne docela pobavilo. Ale děkuji, už vím jak na tom jsem – co nejdříve ukončím spolupráci s mateřskou firmou, zruším registraci u ČNB a půjdu na "pracák"… 🙂

      Po přečtení Vašeho příspěvku jsem nabyl dojmu, že "kopete" za Partners, i z toho důvodu bráníte, sice velmi neutrálně, finančně-poradenské společnosti fungující na principu MLM. Neříkám, že jsou tyto firmy špatné, je to přece jenom o jednotlivcích, z mého pohledu se mi však příčí živit armádu "manažerů" a "garantů" nad sebou, kteří jen hrabou zisk z práce odvedené mojí osobou formou přerozdělování provizí. To se potom rozdělují granty na zřizování nových poboček, firemní "odměnové" dovolené a prostředky k částečnému pokrytí nákladů na provoz těchto poboček jedna báseň…

      Ad. rovné provize – pro mne je úplně jedno, zda-li za smlouvu dostanu 80% nebo 160%. Hlavní a důležité je vyhovět potřebám a požadavkům klienta, což se rovná = spokojený klient = výhled dalších obchodů do budoucna a neskrývat se jen za naučenou frází o rovných provizích. Rozhodně to nic nevypovídá o kvalitě zajištění rizik klienta pomocí smlouvy této nebo další pojišťovny, protože každá pojišťovna má jiné pojistné podmínky smlouvy. To co sedí jednomu člověku u této pojišťovny nemusí na 100% sedět jinému. Jakou má také klient jistotu, že jste jen tak netřelil od boku a nesjednal mu tu nejdražší variantu zajištění rizik a uměle si tak nezvýšil Vaše provize, protože máte sjednocenou výši provizí všech pojišťoven? Řekl bych že žádnou. Proto bych s větou o rovných provizích byl opatrný – nevypovídá to vůbec o ničem.

      Ad. alokace do fondů – moje odpověď paní Alici byla k součastnému stavu nikoliv do vzdálené budoucnosti a míněna byla také aktivní správa klientova portfolia a ne jen o způsob "nastav a do konce trvání smlouvy zapomeň". Za Vašeho působení v Partners jste během školení dozajista získal přístup ke zdrojům odkazujícím na výkonnosti jednotlivých fondů a určitě si dokážete najít stav akciových vs. dluhopisových fondů za posledních pár měsíců. Dále bych doporučoval četbu makroekonomických dat a také převážně principů chování trhu následkem různých scénářů a ne jen papouškovat lektora ze školení. Nebo dokážete před klientem obhájit dočasný propad hodnoty portfolia i o 30%? Dynamickou alokací investovaných prostředků a pasivní formou správy si k tomuto stavu jen nahráváte. Opravdu to není o tom, jen tam něco nastavit a doufat ať za 15 let je zisk. Takhle jednoduše už to bohužel nefunguje a klienti nejsou ovce.

      Ad. IŽP a vhodnější forma spoření – ano, je pravdou, že tahle forma spoření (IŽP) není zrovna k ukládání prostředků na stáří nejvhodnější. Klientce jsem také psal, že je rozhodnutí plně na ní jestli v této formě pokračovat s omezenými možnostmi, ale zaplacenými vstupními poplatky nebo smlouvu zrušit a příjmout tak ztrátu. Mnohem lépe se spoří formou investic do podílových fondů, které nabízejí možnost mnohem vyšších výnosů (odpadá nutnost dělit se s pojišťovnou o část výnosů). Konkrétně jste to ale v reakci nesdělil. Proč asi?

      Přeji Vám příjemný den.

    • #895 Odpovědět
      Jaroslav Roubíček
      Host

      Požádejte svého finančného poradce o písemné garance cílových částek….a na oficiální pobočce požádejte o finanční stav Vašeho účtu…moje partnerka přišla o cca 75% svých jednorázově vložených prostředků…..smlouvu mám k nahlédnutí

    • #896 Odpovědět
      Jaroslav Roubíček
      Host

      Alice, soustřeďte se na smlouvu a žádejte do ní závazky společnosti. Jaké budou cílové částky…jaké je úrazové zajištění a jaké je životní zajištění – to vše žádejte písemně…jinak pdtoupíte adrenalin – napětí, co bude až…..

Aktuálně je na stránce zobrazeno 14 vláken odpovědí
Odpověď na téma: IZP Axa Comfort Exclusive
Informace o uživateli: