Generali Pojišťovna a.s. poskytuje pojištění pomoci osobám v nouzi během cestování nebo pobytu mimo místa svého trvalého bydliště včetně pojištění finančních ztrát bezprostředně souvisejících s cestováním. Definice pojištění, která mohou být v rámci cestovního pojištění sjednána, obsahují všeobecné podmínky pro tyto druhy pojištění uvedené na stránkách www.generali.cz
Na výběr máte i tyto tři varianty
- Cestovní pojištění do zahraničí
- Cestovní pojištění pro cesty po tuzemsku
- Cestovní pojištění do zahraničí pro opakované cesty (celoroční)
Generali nabízí i různé balíčky cestovního pojištění jako jsou Easy, Univerzal, Sport Active, které obsahují více parametrů krytí vašeho pojištění na cestu do zahraničí.
Platnost cestovního pojištění při sjednání od Generali
- Pojištění vzniká na základě pojistné smlouvy zaplacením pojistného. Pojistná ochrana v rozsahu dohodnutém v pojistné smlouvě je poskytována od 00:00 hod. dne uvedeného v pojistné smlouvě jako počátek pojištění, resp. jako počáteční datum pojistné doby. V případě, že je datum počátku pojištění totožné s datem sjednání pojištění, začíná pojistná doba nejdříve okamžikem sjednání pojištění.
- Pojištění může sjednat osoba starší 15 let
- Minimální doba pojištění je 1 den.
- Maximální délka na sebe navazujících pojistných smluv cestovního pojištění je 365 dní.
- Pojištění zaniká uplynutím pojistné doby, výpovědí pojistitele nebo pojistníka, popř. pojištěné osoby, dohodou, dnem smrti pojištěného anebo dnem doručení písemného oznámení o odmítnutí pojistného plnění. Pojištění zaniká také odstoupením od pojistné smlouvy dle § 23 zákona o pojistné smlouvě.
Asistenční služby od Generali jsou poskytovány pojištěnému v souvislosti se sjednaným pojištěním a asistenční služba je dostupná po celám světě 24 hodin, 7 dní v týdnu
Asistenční centrálu je možné kontaktovat písemně na adrese Na Pankráci 127, 140 00 Praha 4, dále prostřednictvím e-mailové adresy operations@europ-assistance.cz nebo telefonicky +420 221 586 666
Postup hlášení škodných událostí dle podmínek Generali
Hlášení škodné události probíhá prostřednictvím asistenční centrály pojistitele dle následujících kroků:
- kontaktování asistenční centrály na jednom z kontaktních údajů
- nahlášení čísla pojistné smlouvy pojištěné osoby
- uvedení jména a příjmení pojištěné osoby
- kontrola/nahlášení zdravotní pojišťovny pojištěného (v případě medicínské asistence)
- specifikace důvodu kontaktování asistenční služby
- uvedení čísla pro zpětné zavolání
Cestovního pojištění do zahraničí můžete sjednat nebo nezávazně použít kalkulačku cestovního pojištění zde: