AXA má nové spoty pro školáky

AXA je generálním partnerem projektu Nadace Partnerství „Na zelenou“, který je zaměřen na zvýšení bezpečnosti dětí při cestách do školy a zároveň je motivuje k dojíždění na kole či k docházení do školy pěšky. Také je generálním partnerem školního informačního kanálu ŠIK, jehož prostřednictvím podporuje finanční gramotnost u žáků základních a středních škol.

Nyní přichází nové spoty na tuto kampaň a jsou vysílány na 402 základních a středních školách zapojených do Školního informačního kanálu.

Celý článek : AXA oblékla spoty školního vzdělávacího programu finanční gramotnost do škol do nového kabátu

Facebook
Twitter
Email

Diskuzní fórum

Přejít do diskuzního fóra 

  • Toto téma neobsahuje zatím žádnou odpověď. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Pojištění.cz a poslední změna proběhla 9 let.
Odpověď na téma: AXA má nové spoty pro školáky
Informace o uživateli:




Aktuality a informace