AXA má nové spoty pro školáky

AXA je generálním partnerem projektu Nadace Partnerství „Na zelenou“, který je zaměřen na zvýšení bezpečnosti dětí při cestách do školy a zároveň je motivuje k dojíždění na kole či k docházení do školy pěšky. Také je generálním partnerem školního informačního kanálu ŠIK, jehož prostřednictvím podporuje finanční gramotnost u žáků základních a středních škol.

Nyní přichází nové spoty na tuto kampaň a jsou vysílány na 402 základních a středních školách zapojených do Školního informačního kanálu.

Celý článek : AXA oblékla spoty školního vzdělávacího programu finanční gramotnost do škol do nového kabátu

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Diskuzní fórum

Přejít do diskuzního fóra 

  • Toto téma neobsahuje zatím žádnou odpověď. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Pojištění.cz a poslední změna proběhla 6 let, 4 měsíci.
Odpověď na téma: AXA má nové spoty pro školáky
Informace o uživateli:




Aktuality a informace