Články

UNIQA získala ocenění Česká superznačka v B2B

16.3. 2016 Žádné komentáře Pojišťovny, Zajímavosti

Získáním ocenění Czech Business Superbrands se UNIQA pojišťovna zařadila mezi absolutní elitu B2B brandů na českém trhu, které mohou sloužit jako příklad úspěšného rozvoje a vylepšování image. Zároveň představuje špičku v oboru pojišťovnictví.

Produkty cestovního pojištění od UNIQA pojišťovny nabízíme pro Vás v on-line kalkulačce.

 

Program Superbrands vznikl ve Velké Británii. Projekt hodnocení značek si získal celosvětové uznání, protože každoročně vyhlašuje nejlepší značky na pěti kontinentech na základě jednotných objektivních kritérií ve vícekolovém výběrovém řízení. Při prvotní nominaci jsou zařazeny značky registrované v lokální obchodní trade-mark databázi. Odborná celosvětově působící společnost Bisnode následně vytvoří seznam kandidátů na základě tvrdých obchodních informací. Zařazené společnosti jsou pak hodnoceny v reprezentativním průzkumu realizovaném agenturou GfK podle známosti a obliby. Dostane-li se značka do semifinále, konečné slovo o udělení titulu má odborná komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a tržního výzkumu.

Pojištění.cz Fóra UNIQA získala ocenění Česká superznačka v B2B

Zvolené téma neobsahuje zatím žádnou odpověď. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Pojištění.cz Pojištění.cz a poslední změna je stará 1 rok, 3 měsíce.

Odpověď na téma: UNIQA získala ocenění Česká superznačka v B2B
Informace o uživateli: