Allianz patří mezi nejprestižnější značky na světě

Jako jediná pojišťovna na světě se Allianz dostala mezi Top 50 nejcennějších značek roku 2016. Značka pojišťovací skupiny meziročně zvýšila svou hodnotu o 8,1 % na 20,3 miliardy dolarů, tedy přes půl bilionu korun.

Značka Allianz vykazuje výborné výsledky nejen v globálním srovnání, ale i na českém trhu. Jako třetí největší pojišťovna v Česku získala Allianz loni celou řadu ocenění.

  • V soutěži Fincentrum Banka roku 2015 se stala Pojišťovnou roku 2015, posbírala zde ale první místa i za své autopojištění a životní pojištění.
  • V Ceně Hospodářských novin získala titul Nejlepší neživotní pojišťovny 2015, zařadila se i mezi nejprestižnější české značky v rámci Czech Business Superbrands Award 2015.
  • Celkem loni získala ještě dalších deset ocenění, které ji umístily na stupně vítězů.
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email

Diskuzní fórum

Přejít do diskuzního fóra 

  • Toto téma neobsahuje zatím žádnou odpověď. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Pojištění.cz a poslední změna proběhla 5 let, 7 měsíci.
Odpověď na téma: Allianz patří mezi nejprestižnější značky na světě
Informace o uživateli:




Aktuality a informace