Články

Allianz patří mezi nejprestižnější značky na světě

5.2. 2016 Žádné komentáře Pojišťovny

Jako jediná pojišťovna na světě se Allianz dostala mezi Top 50 nejcennějších značek roku 2016. Značka pojišťovací skupiny meziročně zvýšila svou hodnotu o 8,1 % na 20,3 miliardy dolarů, tedy přes půl bilionu korun.

Značka Allianz vykazuje výborné výsledky nejen v globálním srovnání, ale i na českém trhu. Jako třetí největší pojišťovna v Česku získala Allianz loni celou řadu ocenění.

  • V soutěži Fincentrum Banka roku 2015 se stala Pojišťovnou roku 2015, posbírala zde ale první místa i za své autopojištění a životní pojištění.
  • V Ceně Hospodářských novin získala titul Nejlepší neživotní pojišťovny 2015, zařadila se i mezi nejprestižnější české značky v rámci Czech Business Superbrands Award 2015.
  • Celkem loni získala ještě dalších deset ocenění, které ji umístily na stupně vítězů.

Pojištění.cz Fóra Allianz patří mezi nejprestižnější značky na světě

Zvolené téma neobsahuje zatím žádnou odpověď. Do diskuze (1 hlas) se naposledy zapojil uživatel Pojištění.cz Pojištění.cz a poslední změna proběhla před 1 rok, 8 měsíců.

Odpovědět: Allianz patří mezi nejprestižnější značky na světě
Informace o Vás: