Allianz patří mezi nejprestižnější značky na světě

Jako jediná pojišťovna na světě se Allianz dostala mezi Top 50 nejcennějších značek roku 2016. Značka pojišťovací skupiny meziročně zvýšila svou hodnotu o 8,1 % na 20,3 miliardy dolarů, tedy přes půl bilionu korun.

Značka Allianz vykazuje výborné výsledky nejen v globálním srovnání, ale i na českém trhu. Jako třetí největší pojišťovna v Česku získala Allianz loni celou řadu ocenění.

  • V soutěži Fincentrum Banka roku 2015 se stala Pojišťovnou roku 2015, posbírala zde ale první místa i za své autopojištění a životní pojištění.
  • V Ceně Hospodářských novin získala titul Nejlepší neživotní pojišťovny 2015, zařadila se i mezi nejprestižnější české značky v rámci Czech Business Superbrands Award 2015.
  • Celkem loni získala ještě dalších deset ocenění, které ji umístily na stupně vítězů.
Facebook
Twitter
Email

Diskuzní fórum

Přejít do diskuzního fóra 

  • Toto téma neobsahuje zatím žádnou odpověď. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Pojištění.cz a poslední změna proběhla 6 let, 9 měsíci.
Odpověď na téma: Allianz patří mezi nejprestižnější značky na světě
Informace o uživateli:




Aktuality a informace

Podpojištění u auta

Možná jste zaznamenali reportáž v České televizi o podpojištění vozu. Přinášíme první reakce pojišťoven. Cena havarijního pojištění bude záviset na aktuální ceně vašeho vozu a

Celý článek »

Výlet do Edinburgu

Cestování je mojí velikou vášní. Když byla možnost udělat si prodloužený víkend do Edinburgu, nebylo o čem přemýšlet. Přímý let z Prahy do Edinburgu je

Celý článek »

Pozdrav z Ghany

Výlet do Ghany nebyl úplně výlet v pravém slova smyslu. Šlo o práci dobrovolníků, pomoc v nemocnici. Na dobrovolnický program jsme se přihlásily s kamarádkou

Celý článek »