- This topic has 2 odpovědi, 1 účastník, and was last updated 12 years by
Honza.
-
AutorPříspěvky
-
-
NIKA
GuestDobrý den, chtěla bych poradit.
Můj manžel uzavřel v úterý 5.3. 2013 pojištění Diamant, hned jsem zjišťovala jestli je to tak výhodné, jak paní tvrdila, ale bohužel nebylo. Ve čtvrtek 7.3. jsme volali na info-linku, jakým způsobem to můžeme zrušit, tak jsme hned na doporučení v pátek 8.3. podali na pobočku žádost o zrušení. Účinnost smlouvy měla být až k 1.4.2013 !!!! Takže jsme to stihli, dokud smlouva ještě nenaběhla a myslím, že docela s předstihem.
Je možné, že Česká pojišťovna může vymáhat storno poplatek 500 Kč, i když jí nevznikla žádná škoda, protože smlouva ještě nenaběhla a byla zrušena do 3 dnů….???
Je možné proti tomuto poplatku nějak bojovat? Principielně.
Pozn.: Navíc jsem to obvolávala a pán, na kterého mě spojili, který měl přímo nastarosti rušení smluv v ČP mi na přímou otázku odpověděl, že pokud smlouva ještě nenaběhla a byla hned vypovězena, tak by tam ten poplatek neměl být a teď pojišťovna tvrdí něco jiného.
Děkuji za radu.
-
Jirka
GuestZdravím,
dle mého názoru nárok na stornopoplatek nevzniká, jelikož smlouvu dle zákone můžete do 2 měsíců bez udání důvodu ukončit. Máte tedy onen časový předstih. -
Honza
GuestAno mají nárok. Je to administrativní poplatek za vznik smlouvy a její úkončení. Pojišťovně tím vznikají náklady a tímto je chtějí po klientovi uhradit. Je to blíže popsané v pojistných podmínkách a má to každá pojišťovna.
-
-
AutorPříspěvky