Dne 30.12.2009 jsem uzavřel smlouvu o stavebním spoření se společností Wüstenrot – stavební spořitelna a.s. na jejich pobočce v Praze, ul. Na Hřebenech II 1718/8. Smlouvu se mnou uzaviral jejich poradce pan Ludvík Perníkář. Před uzavřením smlouvy jsem čerpal veškeré informace ze stránek http://www.wuestenrot.cz/cz/cz/produkty/stavebni-sporeni/nase-nabidka/ a dale z informační linky 800 225 555. Na uvedených stránkách i lince, dnes, stejně jako 30.12.2009 jsou uvedeny informace o variantách staveního spoření, přičemž zde existují 2 varianty úročení: 1,0% a 2.2%. Na strákách je i kalkulačka simulace stavebního spoření, rovněž neexistuje jiná možnost volby úročení než 1.0% nebo 2.2%. V den uzavření smlouvy mi byl ale v místě pobočky předložen formulář smlouvy, kde byly uvedeny pouze varianty s úročením 1.0% a 2.0%. Na přímý dotaz „proč je to jinak než mi bylo předem sděleno a než jak je uvedeno na web stránkách?“ mi poradce odpověděl, že se jedná o „starý formulář, úroková sazba bude 2.2%“. Dne 13.1.2010 po obdržení dopisu ze dne 31.12.20009 s infrmacemi o uzavřené smlouvě jsem si ale přečetl, že smlouva byla uzavřena s úročením 2.0%, tedy nikoliv 2.2%. Ihned jsem reklamoval tuto skutečnost na informační lince 800 225 555. Tam mi bylo sděleno, že jediný způsob reklamace, který je možný je odeslání emailu na adresu blanka.hronova@wuestenrot.cz. Po téměř měsíci urgencí jsem obdržel odpověď, kde sdělují, že je vše v pořádku, úročení 2.0% je také v pořádku a pan poradce si na nic nepamatuje! Berte toto varování velmi vážně. Celá záležitost už byla předána ČOI.