Dobrý den pane Petře,
z vlastní zkušenosti z terénu mohu s klidným svědomím uvést, že znalosti pojištění lidmi jsou tristní, neřku-li nulové. Bohužel tohoto stavu velice často a rádi zneužívají "poradci", kteří dokážou, po "velmi náročném" dvoudenním školení na mateřské firmě, utáhnout klienta na vařenou nudli, vyrušit dobře nastavenou pojistnou smlouvu a nahradit ji svým vlastním paskvilem, který nedostatečně pokrývá potřeby klienta, skrytým za honbou o vlastní zisk. Podle toho pak také vypadá pojistný trh. Pojišťováci, resp. makléři jsou pak veřeností vnímáni jako "švábi", kteří klienta rozhodně nutně musí obrat o peníze. Je také však fakt, že kamenné pobočky samotných pojišťoven na tom nejsou o mnoho lépe, i když se tak tváří. Bohužel také z druhé strany, všeobecné povědomí lidí o pojištění je nulové, proto je téměř vždy problém v případě pojistného plnění. Platí, že za málo peněz je málo muziky a pojišťovna plní vždy jen to, co je sjednáno ve smlouvě…tečka.
Přeji příjemný den.