Diskuzní fórum / Poradna

Pojistka na blbost a nabouraný kamion

Pojištění.cz Fóra Pojištění Pojištění odpovědnosti Pojistka na blbost a nabouraný kamion

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (1 hlas) se naposledy zapojil uživatel  uzivatel a poslední změna proběhla před 5 roky, 9 měsíců.

  • Autor
    Příspěvky
  • #2207 Odpověď

    Milan Chalupa

    Dobrý den! Ridič mi naboural kamion, oprava se hradila z havarijního pojištění přímo do servisu. cca 450000Kč. Mě vznikla škoda na spoluúčasti 10% tedy 45000Kč. Tuto částku jsem zaplatil a nyní ji požaduji po zaměstnanci, který má poj. na blbost u České poj., která po zaslání všech dokumentu a faktur vyplatila pojistné plnění 2 700Kč. Když jsem jim tam zavolal, jak je možné že zaplatili tak málo, bylo mi řečeno, že tím že už mi zaplatila pojišťovna z havarijního a k tomu amortizace jim vychází tato částka. Řidič jim 20 let platí pojistné a ještě nikdy nečerpal a takovou částku za něj zaplatit mi příjde jako výsměch a úmyslné krácení pojistného plnění. Můžete mi poradit co dál?
    S pozdravem Milan Chalupa.

  • #2208 Odpověď

    uzivatel

    Dobrý den,

    to jsou dvě různé škody, nelze to takhle kombinovat dohromady.

    Zaměstnanec se musí odvolat na ČP, že  vznikla škoda ve výši spoluúčasti, a tuto škodu Vy po svém zaměstnanci nárokujete.

    Nemůže Vám být určitě sděleno, že na jedné škodě Vám bylo vyplaceno hodně, tak na druhé škodě Vám vyplatí méně.

    Jediný důvod, který mě momentálně napadá, může být to, že pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou zaměstnavateli je zastaralé a klient byl podpojištěný a z toho důvodu mohla ČP krátit na pojistném plnění.

    Určitě doporučuji aby zaměstnanec zkontroloval co ve své smlouvě má, na jakou částku je pojištěn a zároveň jakou má spoluúčast.

    Ono 20 let stará smlouva nemusí být někdy tak skvělá. Určitě není na škodu zajít si přímo na pobočku ČP přímo se zaměstnancem.

Odpovědět: Pojistka na blbost a nabouraný kamion
Informace o Vás:




test