Diskuzní fórum / Poradna

Plnění u Slavie

Pojištění.cz Fóra Pojišťovny Slavia Plnění u Slavie

  • Toto téma obsahuje celkem 17 odpovědí. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Profilový obrázekRobertRok a poslední změna proběhla 1 týdnem, 4 dny.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 17 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #2349 Odpovědět
      Profilový obrázekStanley
      Host

      Dobrý den, pokud máte někdo nějaké zkušenosti s plněním u pojištovny Slavia ( hlavně pojištění majetku ) prosím o invenci.
      Děkuji.

    • #2350 Odpovědět
      Profilový obrázekRoman
      Host

      No zatim ne, ale brzy dodam… O vikendu mi ukradli auto. Mam pojisteni prave u pojistovnz Slavia… A jelikoz ted hledam na netu nejake informace o jejich plneni a nic nemuzu najit, tak sem urcite neco napisu.

    • #2351 Odpovědět
      Profilový obrázekMartin
      Host

      neco noveho ? tez by me to moc zajimalo ?

    • #2353 Odpovědět
      Profilový obrázekJG
      Host

      Pred pul rokem jsem mel dopravni nehodu, jsem vinik. Ted mi prisel dopis od sluzby kterou si zridil poskozeny, ze mam zaplatit fakturu kterou pojistovna neuhradila. Nevim co s tim.

    • #2354 Odpovědět
      Profilový obrázekMichal Pástor
      Host

      Jak jste dopadnul? zvazuju pojitku u Slavie

    • #2357 Odpovědět
      Profilový obrázekbenn
      Host

      Po mě chtějí 4000 za totéž – Při sjednání pojištění byl uznán bezeškodní průběh 120 měsíců i když jsem ani tak dlouho ještě ani nebyl pojištěn – dělají to tak skoro všechny pojišŤovny ale jen Slavia si po to po čase rozmyslí a chce peníze. U autorizovaného prodejce mi bylo řečeno ať neplatím a ukázán mail z ústředí, že budou rozesílat omluvné dopisy – že došlo k omylu. To bylo 22.11 t.r. Dodneška nepřišel ani lístek. Takže teď nevím co mám dělat.

    • #2358 Odpovědět
      Profilový obrázekMonika
      Host

      V tom případě se urychleně nechte pojistit u ČPP. Určitě to bude lepší:-). I problémy jsou srovnatelné s cenou. Čím vyšší cena, tím větší problémy a delší doba řešení:-D.

    • #2359 Odpovědět
      Profilový obrázekSuru
      Host

      Přesně tak,jsou to nemorální lháři,tahající z lidí jen peníze a zákon je ještě na jejich straně.Loni na podzim,jsem napsal žádost o výpověď,že přestoupím jinam,protože mi přestali posílat šeky na pololetní placení a navýšili mi pojistku o 400 kč. A vůbec mi nesdělili z jakého důvodu.Na mou výpověď mi tehdy ale neodpověděli a tak jse v daném termínu řádně zaplatil a žil v dobré víře,že je všechno Ok.Jenže teď mi přišlo z ČkP,že dlužím jako neplatič skoro 30 000 kč. do garančního fondu za půl roku nepojistěné auto.Slávia tvrdí,že mi dopis o ukončení smlouvy poslali a že nemusí posílat písemnosti doporučeně.A tak, i když mám zelenou kartu i doklad o včasném zaplacení,jsem prý neplatič a ta částka za půl roku je fakt hrozná.Navíc mi ani nevrátili tu půlroční platbu i když ji mají vrátit do třiceti dnů jako přeplatek.Vůbec se nestydí lhát a poslali mi údajnou kopii dopisu,který mi prý odeslali 25.10.2011.Jenže podle znění-cituji – V Praze 25.10.2011 ……na vaši žádost byla smlouva ukončena dne 11.11.2011……No a z toho mně připadá,že smlouva byla psána až po tom termínu 11.11.2011 a doložena ke spisu až teď.Mají tam bordel a ukončení mi zřejmě vůbec neposlali.Protože by tam mělo stát….smlouva bude ukončena dnem 11.11.2011 když to posílali údajně 25.10.2011.A vůbec nechtějí slyšet o tom,že by mi smlouvu reaktivovali a já se vyhnul velmi vysoké pokutě.Jsou to opravdu hrozní zloduši bez morálky a trošky lidskosti.Tahají z lidí jen peníze,ale aby pak klientům vyšli vstříc a nebo jim v něčem pomohli,toho se klienti nedočkají.Proto fakt – ruce pryč od Slávie.

    • #2360 Odpovědět
      Profilový obrázekSuru
      Host

      Musím se pojišťovně Slavia omluvit za to,co jsem napsal ve včerejším příspěvku.Dnes mi přišel mail,kde se všechno vysvětlilo a pojišťovna bude reaktivovat mou výpověď a tím pádem bude zrušena zřejmě od ČKP i moje povinnost zaplatit příspěvek do Garančního fondu.Takže oproti minulému článku musím přiznat,že je to milá a příjemná zkušenost s touto pojišťovnou.A beru zpět nařčení o lhářích i když vím,že ne každý má tak pozitivní zkušenost s pojišťovnami,jako teď já….

    • #2361 Odpovědět
      Profilový obrázekzdenkys
      Host

      zdravím ve spolek

      je tomu 14 dnů co jsem uzavřel povinné ručení u Slavie. jsem na rozpacích, zda jsem udělal dobře 🙁 jelikož jsem za volantem dnes a denně a 6 – 7 tis. měsíčně není problém, šance že někoho nechtěně trefíme tu je:-( Má to ale jednu výhodu, při každém usednutí za volant, budu myslet na to, že jsem pojištěný u společnosti, která zřejmě soudě podle vašich reakcí moc férová není. O to pojedu dvakrát obezřetněji. Přesto se asi podívám po jiné pojišťovně. Mé zkušenosti s pojištěním jsou za celou dobu co jezdím ve směs negativní. Žádné se nechce plnit a dělají vše možné aby nemuseli, či plnění snížili o co nejvíc. Proto se ptám, má z Vás někdo dobré zkušenosti s jinou pojišťovnou a jakou ??? Doufám, že vedení Slavie tyto reakce čte ?! A doufám, že pokud chtějí mít nějaký stálý příjem, tak dají tyto věci do pořádku. Protože jsou živy z naších peněz 

      přeji všem hezký a pohodový den

      děkuji

    • #2362 Odpovědět
      Profilový obrázekchudymichal@seznam.cz
      Host

      Tak po precteni, pripravenou smlouvu na obe auta v domacnosti se Slavii ihned rusim. Snad po me nebude noc chtit, kdyz jsem to sjednaval pres epojisteni. Ke Slavii urcite nepukdu i kdyz to ted budu mit o 5 drazsi. Diky vsem za varovani.

    • #104849 Odpovědět
      Profilový obrázekMagda
      Host

      Dobrý den,
      na doporučení srovnávače epojisteni.cz jsem založila povinné ručení u Slavie a okamžitě také zaplatila roční pojistné. Po 10ti dnech mi přišla výpověď smlouvy z jejich strany bez udání důvodu. Důvod mi nebyl sdělen ani telefonicky, prý na to mají ze zákona právo. Řekla jsem jim, že chci tedy okamžitě vrátit peníze, ale na to mají zase lhůtu 8 dní. Tzn. že mají cca 18 dní k dispozici moje roční pojistné a blokují mi prachy. Fakt seriozní přístup. Já kvůli nim vypověděla smlouvu jiné pojišťovně (ve snaze ušetřit asi 2 tisíce). Tak už vím, co za těmito výhodnými nabídkami pojištění stojí. A teď budu vyřizovat vše znovu.

    • #132147 Odpovědět
      Profilový obrázekJan
      Host

      Běžte k jiné pojišťovně. Bohužel jsem se nechal zlákat cenou ale s jejich nečestným jednáním to bude mnohem dražší a navíc zbytečné nervy.
      Nechal jsem si tam sjednat povinné ručení a druhý rok zlevnění tohoto ručení (nová smlouva). První ručení mi nezrušili a neráčili se mi to vůbec oznámit. Po třech měsicích (žádný email nebo SMS od nich) mi zavolal pán z vymahačské agantury, kterou si na mě najali. Pokud tohle chcete řešit, tak do nich jděte.

    • #132317 Odpovědět

      Pro zajímavost zde máme přímo vyjádření od konkrétní pojišťovny, kdy bude celý problém hlavně s „původní“ smlouvou, před sjednáním nové smlouvy zřejmě nevypověděl starou, což je běžná praxe u všech, smlouva se musí řádně ukončit.

      1) Vzhledem k tomu, že klient neuvedl číslo smlouvy nelze problém prošetřit. Pojišťovna k výpovědi přistupuje v drtivé většině případů z důvodu špatně sjednané smlouvy, nepravdivě uvedených nebo zkreslených údajů, které mají vliv na adekvátní stanovení pojistného.

      2) Vzhledem k tomu, že klient neuvedl číslo smlouvy nelze problém prošetřit. Pojišťovna v případě výpovědi k výročí nebo vyjádření nesouhlasu s navýšením pojistného postupuje vždy dle zákona. Klient tedy „původní“ smlouvu před sjednáním smlouvy nové zřejmě dle zákona nevypověděl, případně nedodržel zákonné lhůty. Sjednání nové smlouvy není důvodem pro automatické ukončení smlouvy původní a nezbavuje klienta povinnosti původní smlouvu hradit dokud je platně uzavřená. Při sjednání smlouvy uvádí klient email, telefon a pokud má u nás aktuální všechny tyto údaje včetně adresy, je všemi těmito cestami upozorňován na neuhrazené pojistné. V případě, že klient neuhradí pojistné ani na základě všech zaslaných avíz a upomínek, je předán zplnomocněné externí vymáhací agentuře.

    • #140273 Odpovědět
      Profilový obrázekIgor Udaev
      Host

      Moje žena uzavřela smlouvu na zdravotní pojištění za zhruba 6000 korun. Další den ji zrušila (protože získala dlouhodoby pobyt a nové zabezpečení od VZP). A vrátila se jen 270 korun. Raději se od takové společnosti držte dál. Moje rodina k nim samozřejmě už nikdy nepřijde.

    • #148953 Odpovědět
      Profilový obrázekPetr
      Host

      Slavia pojišťovna je top. Pokud už nechcete vidět své peníze zpět. 12.1.20 jsem zrušil povinné ručení, dnes je 24.4.20 a přeplatek cca 800kč do dnes ještě nemám vrácen. Když tam zavolám tak my řeknou že to budou urgovat ale nic se neděje. Takže za mě už nikdy více tuhle pojišťovnu.

    • #156211 Odpovědět
      Profilový obrázekJaroslav
      Host

      Tahle pojišťovna jsou zloději . Jejich klientka nabourala me Subaru Outback ktere stalo zaparkovano u domu mimo komunikaci. Auto je na odpis a pojistovna mi vyplatila 227000 kc za auto ktere ma trzni hodnotu 280000 kc .Urcite to dam k soudu, pokud ma uz nekdo takovou zkusenost a zna dobreho pravnika budu rad za kontakt.

    • #178903 Odpovědět
      Profilový obrázekJan
      Host

      Tato pojišťovna z důvodu neuvedeného ve smlouvě, (vrácení zelené karty, která zůstala ve voze při prodeji)
      odmítá vrátit nespotřebované pojistné ve výší 3.770,- Kč.
      Korunka ke korunce…
      Nejde o nic tragického, jen to dokazuje postoj pojišťovny k platícím klientům.
      Jan

Aktuálně je na stránce zobrazeno 17 vláken odpovědí
Odpověď na téma: Plnění u Slavie
Informace o uživateli:




test