Odpověď na téma: Pojištění storna drahého zájezdu

#88306
Lenka Kudrnová
Host

Dobrý den,
letos v červenci jsme měli s vnoučaty odletět do Tuniska. Vnučka si bohužel 7 dní před odletem zlomila nohu a zájezd jsme byli nuceni stornovat. Měli jsme zaplacené pojištění storna zájezdu, kde je v podmínkách uvedeno,že v případě storna je účtován poplatek 10-20% ceny. Odeslali jsme storno na CK Blue-Style a oznámili škodu EVR pojišťovně spolu se zprávou lékaře.
Závěr EVR byl takový, že storno zájezdu se nevztahuje na prarodiče a vrátili nám směšnou částku s vysvětlením, že součástí pojistných podmínek je vysvětlení pojmů : rodinný příslušník (nejbližší příbuzný), tzn. vztahuje se to pouze na rodiče. Tuto skutečnost nám nikdo z CK neoznámil ani při sjednávání smlouvy s pojištěním, ani při podání storna zájezdu. EVR považuje vyřešení pojistné události za korektní a CK Blue Style jedná vlice stroze, žádný, ani minimální náznak vstřícnosti. (podotýkám, že CK si ponechala storno poplatek 80% ve výši 45.728 Kč a jsem přesvědčena, že zájezd byl obratem prodán).
Považuji způsob jednání a komunkace CK za velice neseriozní. Jaká je šance dostat své peníze zpět?
Děkuji za odpověď.