Odpověď na téma: Pojišťovna Simplea zkušenosti

#217661
Adéla
Host

Dobrý den, s pojišťovnou Simplea mám velmi negativní zkušenosti a nedoporučuji! Sjednání je samozřejmě rychlé a snadné, ale ty věci okolo, když přijde na plnění… hrůza. Byla jsem v pracovní neschopnosti 3 měsíce po operaci, o které se definitivně rozhodlo v roce 2022. Pojistku jsem měla sjednanou v roce 2019. Pojišťovna neustále žádala spousty zpráv od lékařů o věcech, které s danou pracovní neschopností vůbec nesouviseli. Běhala jsem po doktorech 3 měsíce a žádala zprávy několik let zpět. Nakonec mi pojišťovna stanovila 3 výluky. Přitom chápu, že např. záda jsou ve výlukách, ale to jsem jim na začátku uváděla do lékařského dotazníku a nikdo to do dané doby neřešil a neschopnost s tím nesouvisela. Ale ostatní 2 výluky absolutně nechápu, s ničím se neléčím, neberu prášky a chodím jen sama od sebe na prevence. Navíc to ani nesouviselo s danou operací. Zbytečně jsem pojišťovně roky sypala peníze, platila za vyplnění všech zpráv a ničeho se ve výsledku nedočkala. Sama pracuji v bankovnictví a pojištění v základu řeším a s takovým jednáním jsem se nesetkala ani v pracovním životě. Radši se budu držet osvědčených pojišťoven než těhle nových. Samozřejmě že na stránkách mají uvedeno, že plní v 99%. Marketingový tah je potřeba… Jako třešnička na dortu bylo to, že nejenže mi dali 3 výluky z důvodu nemoci a úrazu, ale ještě navýšili částku pojištění… Danou pojišťovnu nedoporučuji. Ve výsledku se šťourají ve všem do detailu a hledají sebemenší věc, na které vám to mohou shodit ze stolu.