Před několika roky jsem si přes poradce ZFP uzavřela životní pojištění. Poradce mi vykládal, že ZFP má speciální smlouvy a programy pro klienty, protože uzavírají hodně smluv, tak je to takový "bonus". Že takhle budu mít podmínky smlouvy daleko lepší než bych měla i přímo u pojišťovací společnosti. Teď, po několika letech placení pojistného, jsem zjistila, že například u vážných chorob mám asi polovinu nemocí, než je běžné u stejných pojištění stejné společnosti. Takže ty jejich bonusy, jsou drahé smlouvy, kde ve finále nejste pojištěni na nic. Dále jsem zjistila, že můj poradce už není aktivní a proto mě tedy nemůže informovat o novinkách… to je ten servis každé dva roky… Takže jdu předělávat smlouvu přímo k zástupci pojišťovny a hlavně už neposlouchám řeči jako "přece bych ti neradil špatně". Tykání bylo na místě, znali jsme se několik let.