Články

Pojištění storna objednaného pobytu skrze Booking.com

14.2. 2020 1 komentář Cestovní pojištění

Jak postupovat v případě pojištění storna dovolené u rezervace pobytu v hotelu, pensionu či apartmánu skrze Booking.com?

Jedná se o dva případy :

  • rezervace ubytování v zahraničí
  • rezervace ubytování v ČR

Ubytování v zahraničí

Například „Objednám-li si ubytování v hotelu skrze Booking na můj termín (bez možnosti vrácení peněz), kdy na Booking nic neplatím, jen mi peníze blokují na kartě, kdy mohu sjednat pojištění storna ?“

  • UNIQA  – Pojištění storna sjednat nejpozději následující den, kdy byla provedena objednávka na Booking.com
  • AXA Asisstance – Pojištění storna lze sjednat nejpozději 15 dní před odjezdem. Pokud je storno cesty sjednáno méně než 15 dní před odjezdem, poskytne pojišťovna plnění pouze z pojištění zmeškání odjezdu, předčasného návratu a nevyužité dovolené (ale nikoliv zrušení cesty).
  • Slavia – Je-li cesta či zájezd zakoupena méně než 15 dní před plánovaným odjezdem, musí být pojištění storna cesty sjednáno a zaplaceno nejpozději do 24 hod. od uhrazení zájezdu. (objednávky na Booking.com)

Ubytování v Česku

Například „Objednám-li si ubytování v hotelu skrze Booking na můj termín (bez možnosti vrácení peněz), kdy na Booking nic neplatím, jen mi peníze blokují na kartě, kdy mohu sjednat pojištění storna ?“

  • UNIQA – Pojištění storna sjednat v den, kdy byla provedena objednávka.

 

Pojištění.cz Fóra Pojištění storna objednaného pobytu skrze Booking.com

  • Toto téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Profilový obrázekrimmfuss a poslední změna proběhla 4 týdny.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 0 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #142441 Odpovědět
      Profilový obrázekPůjčka
      Host

      Nejoptimálnější je myslím zrušení rezervace 15 dní před datem vstupu. Někteří pronajímatelé dávají tuto příležitost bez pojištění. Ale často pouze v turistických lokalitách, ve velkých davech. Přestože pronajímateli nechávám celou částku, pokud během těchto 15 dnů nenajde nového nájemce. Nebo to bylo dokonce tak, že odcházel každý den, protože nebyli vůbec odpovědní za to, co pro mě nefungovalo, ale ztratili peníze. Každý musí něco žít.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 0 vláken odpovědí
Odpověď na téma: Pojištění storna objednaného pobytu skrze Booking.com
Informace o uživateli: