Přehled odpovědí

Aktuálně je na stránce zobrazeno 22 příspěvků - 1. až 22. (z celkem 22)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na téma: Vztahuje se na rodinné příslušníky? #201142
    Petr Šťastný
    Správce

    Toto mají pojišťovny ve výlukách, u každé to může být malinko jinak, ale např. pojišťovna Slavia to má takto:

    „Pojištění se dále nevztahuje na povinnost nahradit škodu či újmu, kterou je pojištěný povinen nahradit svému manželu, registrovanému partnerovi, sourozenci, příbuzným v řadě přímé, osobám, které s ním žijí ve společné domácnosti, členům rodiny zúčastněným na provozu rodinného závodu, osobám, které vykonávají činnost společně s pojištěným na základě smlouvy o sdružení, nebo jejich manželům, registrovaným partnerům, sourozencům či příbuzným v řadě přímé.“

    Obecně tedy bude pojišťovna hradit jen škody způsobené cizím osobám.

    odpověď na téma: booking #197639
    Petr Šťastný
    Správce

    U pojištění storna zájezdu není podstatné, jakým způsobem jste si ubytování pořídili. Nemusí to být přes cestovní kancelář. Může to být napřímo nebo přes zprostředkovatele jako např. Booking.

    Petr Šťastný, Pojištění.cz

    Petr Šťastný
    Správce

    Uvádíme pouze informace od pojišťoven, se kterými spolupracujeme a jejichž produkty nabízíme on-line.

    odpověď na téma: Stížnost na vyřízení škodné události #192089
    Petr Šťastný
    Správce

    Na tom, že se chce pojišťovna na něčem s vám dohodnout, není nic protizákonného. Něco vám navrhne a vy s tím buď budete souhlasit anebo ne.

    odpověď na téma: Stížnost na vyřízení škodné události #182599
    Petr Šťastný
    Správce

    Zde jste na stránkách Pojištění.cz, možná jste chtěla kontaktovat nějakou pojišťovnu. My neřešíme pojistné události.

    odpověď na téma: Jak postupovat v případě živelních pohrom? #134193
    Petr Šťastný
    Správce

    Trochu jsme na to odpovídali v tomto článku:

    Častý dotaz: strom spadlý na dům

    Obecně platí, že pokud by to byl strom, který zjevně nebyl v pořádku (ztrouchnivělý, uschlý, nemocný apod.) a byla jen otázka času, kdy spadne a jeho majitel se měl o něj postarat, tak je to vina majitele pozemku, kde byl strom.

    Takže když to bude nebezpečný strom na vašem pozemku, vy jste se o něj nepostaral a spadne na sousedův dům, tak je to vaše chyba a musíte sousedovi uhradit škodu – buď ze svého nebo možná z vašeho pojištění odpovědnosti.

    Pokud to byl ale zdravý strom a spadl kvůli silnému větru, tak je to „vyšší moc“ a nikdo za to vinu nenese. Vy nebudete muset sousedovi škodu zaplatit. V takovém okamžiku by měl mít svůj dům pojištěn on pro případ živlů a škody by mu pak zaplatila jeho pojišťovna.

    Petr Šťastný
    Správce

    Majetek si pojišťuje obvykle vlastník, tedy vy. Developer vám možná nějaké pojištění jen zprostředkuje,

    Petr Šťastný
    Správce

    V tom případě se obraťte přímo na pojišťovnu, u které máte životní pojištění uzavřené.

    odpověď na téma: Pojištění odpovědnosti řidiče autobusu #103583
    Petr Šťastný
    Správce

    Pojištění odpovědnosti nabízíme pouze roční, na kratší dobu bohužel sjednat nelze.

    Cenu si můžete spočítat v naší kalkulačce:
    https://online.pojisteni.cz/odpovednost/srovnani

    odpověď na téma: Povinnost platit povinné ručení? #83154
    Petr Šťastný
    Správce

    Vaší pojišťovně stačí poslat kopii kupní smlouvy. Na základě toho pojišťovna povinné ručení zruší.

    odpověď na téma: Úraz před cestou #77186
    Petr Šťastný
    Správce

    Pokud jste ještě nekontaktovala pojišťovnu, tak tak učiňte co nejdříve, ať o této události vědí, přestože ještě nemáte úplně všechny podklady od cestovní kanceláře. Oni vám řeknou co je ještě potřeba doložit a jak postupovat dále.

    odpověď na téma: Cestovní připojištění pro psy a kočky #22609
    Petr Šťastný
    Správce

    Je to k dispozici jako připojištění k cestovnímu pojištění. Využijte naši kalkulačku, ve druhém kroku zaškrtnete, že chcete pojistit také svého psa.

    https://online.pojisteni.cz/cestovni/srovnani

    odpověď na téma: úrazové pojištění se spořením #14711
    Petr Šťastný
    Správce

    Úrazové pojištění se spořením nenabízíme. Takový produkt ani není obvyklý, kombinace úrazového pojištění a spoření nemusí mít, zejména z počátku smlouvy, výhodné podmínky. Se spořením (investicí) se spojuje spíše životní pojištění, které však nemá pro děti moc smysl.

    Doporučujeme to řešit odděleně – mít čistě úrazové pojištění a k tomu mít samostatně spoření, např. stavební spoření.

    Spočítat úrazové pojištění si můžete zde:
    https://online.pojisteni.cz/uraz/srovnani

    odpověď na téma: doklady pro nahlášení škody #14483
    Petr Šťastný
    Správce

    V této věci byste se měl obrátit přímo na pojišťovnu. Měl byste mít číslo na její asistenční službu. Tam vám řeknou konkrétně podle toho, co máte sjednáno.

    Petr Šťastný
    Správce

    Naopak. Pokud máte otevření dveří součástí asistenčních služeb, je potřeba se obrátit na pojišťovnu – na jejich non-stop asistenční službu, která vám zajistí svého nasmlouvaného zámečníka, jehož práci zaplatí. Pokud si bez koordinace s pojišťovnou seženete nějakého vlastního zámečníka, jeho práci vám obvykle nezaplatí.

    odpověď na téma: Podpis na zelené kartě #14047
    Petr Šťastný
    Správce

    Pravděpodobně máte na mysli kolonku pro podpis pojistitele (tedy pojišťovny), nikoliv pro vás. Zde by podpis zástupce pojišťovny být měl. Nevidím, že byste pojištění sjednával přes nás, a tak nemůžeme v tomto konkrétním případě pomoci.

    odpověď na téma: Pojištění odpovědnosti na škodu zaměstnavatelí #13841
    Petr Šťastný
    Správce

    U tohoto pojištění není až tak podstatné kdy a jaká škoda vznikla, ale že ji zaměstnavatel po vás začne oprávněně vymáhat (dle zákoníku práce).

    odpověď na téma: havarijní pojištění #13163
    Petr Šťastný
    Správce

    V obou případech byste měla dostat kvalitní havarijní pojištění. Spíše záleží na tom, zda preferujete osobní konzultaci či vám vyhovuje rychlé sjednání on-line z domova.

    odpověď na téma: Pojištění právní ochrany rodiny a vozidla #12376
    Petr Šťastný
    Správce

    Podrobně to máte uvedené u konkrétního produktu:

    AXA Assistance Rodinný právník

    „Vztahuje se na osobu uvedenou ve smlouvě a dále je pojištěna též manžel/ka, druh/družka, partner/partnerka podle jiného zákona upravujícího registrované partnerství, děti pojištěného až do věku 26 let (pokud žijí s pojištěným min. posledních 12 měsíců ve společné domácnosti).“

    Na sourozence se to tedy nevztahuje.

    odpověď na téma: Odstoupení od smlouvy životního pojištění #8048
    Petr Šťastný
    Správce

    Pravděpodobně se jedná o omyl. My životní pojištění nenabízíme. Zřejmě jste ho uzavřela jinde.

    odpověď na téma: Přihlášení/Registrace #7855
    Petr Šťastný
    Správce

    Omlouváme se za případné komplikace při registraci, ale myslím, že je koncipována velmi jednoduše a je to otázka jedné minuty i s potvrzením odkazem v e-mailu. Registrace je zde vyžadována, protože je to systém zcela oddělený a nezávislý na zákaznických/uživatelských účtech WEDOS.

    Pro přispívání do tohoto diskuzního fóra se registrovat nemusíte.

    odpověď na téma: Spouštíme provizní systém, provize až 50 procent #7849
    Petr Šťastný
    Správce

    Ano, propagace na Facebooku možná je. Obecně může kliknout neČech, který pak ale nebude mít možnost žádné pojištění uzavřít. Určitě ale není možné, aby reklama na pojištění končila nesmyslně třeba na nějakých čínských stránkách, s čímž jsme se už také setkali.

    Toto omezení propagace jen na cz webech a jen pro Čechy se týká pouze produktů pojištění. U produktů WEDOS (domény, hosting) to samozřejmě bude jinak.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 22 příspěvků - 1. až 22. (z celkem 22)