- This topic has 1 odpověď, 1 účastník, and was last updated 16 years, 2 months by
Mgr. Lucie Jindrová.
-
AutorPříspěvky
-
-
Černý Jan
Guestdobrý den,
stala se mi běžná věc, od projíždějícího nákladního vozidla odlétl kamen, který mi rozbil čelní sklo. Náklaďák jsem zastavil s řidičem jsem se bezproblému dohodl vyměnil pojistky vše nahlasil atd… Vše probíhalo hladce až do té doby, kdy jsem přijel s vozidlem do servisu, ktery běžně navštěvuji a technik mi sdělil cenu do které jsem se rozhodně nemohl vejít(cca13.000Kč). likvidator uvedl 8.600Kč Proto jsem navštívil další tři servisy, nejblíže jsem se dostal na částku 9.500Kč. Můj problém spočíva v tom, že pojištovna (ČPP) mi odmítá doplatit rozdíl této ceny. Můžete mi někdo prosím poradit jak mám postupovat a jestli se mohu nějak bránit? -
Mgr. Lucie Jindrová
GuestDobrý den,
pojišťovny mají své ceníky, na jejichž základě částky vyplácejí. Nejlepší by bylo zeptat se přímo pojišťovny s jakým spolupracují servisem, protože jeho ceny obvykle akceptují. Jinak je ale běžné, že v servisu podepisujete i prohlášení o tom, že případný rozdíl mezi fakturovanou částkou a částkou vyplacenou pojišťovnou (např. typicky DPH) uhradíte. Osobně bych zkusila se servisem domluvit částku stanovenou likvidátorem s tím, že jinak jim tu zakázku nedáte. Jsem přesvědčená, že ne každý servis je tak zahlcen prací, že si může dovolit odmítat zakázky byť s nižším ziskem. To už je ale na Vaší schopnosti vyjednávat.
-
-
AutorPříspěvky