Spočítejte si cenu cestovního pojištění v naší on-line kalkulačce. Ušetřete!

Prošvihli jste letadlo, protože vás nestihli odbavit na letišti?

S nedostatkem personálu se potýká nejedno letiště… Ani Praha už není výjimkou. A tak se může stát, že nebudete včas odbaveni a nestihnete svůj let na vysněnou dovolenou. Případně z ní…

Rušení letů, zpoždění letů a podobně se nyní děje častěji než dříve. Lidé touží po dovolené, letiště jsou doslova obležena turisty, ale odbavujícího personálu je málo.

  • Prvním doporučením, abyste svůj let nezmeškali, je to, abyste na letišti byli alespoň 3 hodiny před odletem. Chcete mít jistotu, že se na vás ve frontě dostane včas 😉
  • Druhým doporučením je, abyste si opravdu dobře zkontrolovali, zda se k vaší zvolené destinaci náhodou nevztahují ještě nějaká speciální pravidla spojená s covidem (to by mohlo odbavení výrazně prodloužit).
  • Třetím doporučením je kvalitní pojištění, které vám zajistí plnění v případě zpoždění nebo zrušení letu. Například pojišťovna Slavia nabízí pro tyto případy produkt CP Letadlem a krytí už po 3 hodinách zpoždění! Ostatní pojišťovny obvykle až po 6 hodinách.

Balíček „Letadlem“

U nás na webu můžete sjednat balíček „letadlem“ od pojišťovny SLAVIA. Pokud letíte do zahraničí letadlem, tento balíček nabídne rozšířenou asistenci pro případ problémů během letu (zpoždění letu, zrušení letu, odepření nástupu na palubu, zmeškání navazujícího letu v důsledku zpoždění letu, snížení dopravní třídy). S limitem u léčebných výloh 5 000 000 Kč a stomatologickou péčí do 15 000 Kč.

Pojišťovna po vašem nahlášení potíží zjistí, v čem spočívají komplikace, co je důvodem zrušení letu, kdy je k dispozici další spoj, v případě potřeby zajistí též dopravu do hotelu, ubytování, vyzvednutí a odvoz zpět na letiště. Pokud je to možné, bude za vás vymáhat i odškodnění za zpoždění letu.

Součástí služby je také aktivní asistence v případě problémů se zavazadly (rozbité, poškozené, nedoručené zavazadlo).

Při sjednávání pojištění je možné uvést čísla a dny konkrétních letů. Pojišťovna pak tyto lety aktivně monitoruje a kontaktuje klienta v době, kdy ještě sám nemá tušení, že dojde ke zrušení nebo zpoždění jeho letu a předejít tak mnoha nepříjemným situacím. Zároveň díky znalosti těchto údajů bude mít klient možnost pouhým potvrzením SMS získat odškodnění za zpoždění / zrušení letu.

Facebook
Twitter
Email

Diskuzní fórum

Přejít do diskuzního fóra

Aktuality a informace

U nás je sjednání skutečně 100% on-line. Vyplníte údaje, zaplatíte, obdržíte dokumenty e-mailem (pojistnou smlouvu a kartičky pojištěných) a hotovo. Nebudeme vás obtěžovat po telefonu či vyplňovat s vámi smlouvu ručně, žádné chození na pobočku, žádné podepisování papírových dokumentů.