Zrušení smlouvy Diamant od České pojišťovny

  • Toto téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Honza a poslední změna proběhla 10 let, 11 měsíci.
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 vlákna odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #1270 Odpovědět
      NIKA
      Host

      Dobrý den, chtěla bych poradit.

      Můj manžel uzavřel v úterý 5.3. 2013 pojištění Diamant, hned jsem zjišťovala jestli je to tak výhodné, jak paní tvrdila, ale bohužel nebylo. Ve čtvrtek 7.3. jsme volali na info-linku, jakým způsobem to můžeme zrušit, tak jsme hned na doporučení v pátek 8.3. podali na pobočku žádost o zrušení. Účinnost smlouvy měla být až k 1.4.2013 !!!! Takže jsme to stihli, dokud smlouva ještě nenaběhla a myslím, že docela s předstihem.

      Je možné, že Česká pojišťovna může vymáhat storno poplatek 500 Kč, i když jí nevznikla žádná škoda, protože smlouva ještě nenaběhla a byla zrušena do 3 dnů….???

      Je možné proti tomuto poplatku nějak bojovat? Principielně.

      Pozn.: Navíc jsem to obvolávala a pán, na kterého mě spojili, který měl přímo nastarosti rušení smluv v ČP mi na přímou otázku odpověděl, že pokud smlouva ještě nenaběhla a byla hned vypovězena, tak by tam ten poplatek neměl být a teď pojišťovna tvrdí něco jiného.

      Děkuji za radu.

    • #1271 Odpovědět
      Jirka
      Host

      Zdravím,
      dle mého názoru nárok na stornopoplatek nevzniká, jelikož smlouvu dle zákone můžete do 2 měsíců bez udání důvodu ukončit. Máte tedy onen časový předstih.

    • #1272 Odpovědět
      Honza
      Host

      Ano mají nárok. Je to administrativní poplatek za vznik smlouvy a její úkončení. Pojišťovně tím vznikají náklady a tímto je chtějí po klientovi uhradit. Je to blíže popsané v pojistných podmínkách a má to každá pojišťovna.

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 vlákna odpovědí
Odpověď na téma: Odpověď č. 1271 v Zrušení smlouvy Diamant od České pojišťovny
Informace o uživateli:




Storno