Stížnost na vyřízení škodné události

  • Toto téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Petr Šťastný a poslední změna proběhla 4 týdny.
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 vlákna odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #182583 Odpovědět
      Marta
      Host

      Škodná událost nahlášená a přijata 10.02.2021, přiřazena pani Paryzková Kateřina není dosud vyřízená ,paní nekomunikuje vždy se jen omluví a tím to končí ,jsem velice nespokojena s jejím přístupen , už nevím kde si stěžovat ,aby se pohly ledy , byla bych velice ráda, kdyby se mou pohledávkou začal zabývat někdo schopnější . Jílková

    • #182599 Odpovědět
      Petr Šťastný
      Správce

      Zde jste na stránkách Pojištění.cz, možná jste chtěla kontaktovat nějakou pojišťovnu. My neřešíme pojistné události.

    • #192077 Odpovědět
      Tomáš
      Host

      Dobrý den,
      prosím fungují tyto stránky i jako poradna? Zaplatil jsem pojistku za auto a pojišťovna mne po měsíci vyzvala, zda se nechci dohodnout na ukončení smlouvy. Je takový postup běžný, zákonný. Děkuji T.

    • #192089 Odpovědět
      Petr Šťastný
      Správce

      Na tom, že se chce pojišťovna na něčem s vám dohodnout, není nic protizákonného. Něco vám navrhne a vy s tím buď budete souhlasit anebo ne.

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 vlákna odpovědí
Odpověď na téma: Odpověď č. 182599 v Stížnost na vyřízení škodné události
Informace o uživateli:




Storno