Promlčení doba nedoplatku u životního pojištění

  • Toto téma obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Igor Pavlačka a poslední změna proběhla 12 let, 4 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 5 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #1369 Odpovědět
      J. Košecká
      Host

      Zajímalo by mne, jestli je někde ke zjištění, zda existuje promlčení doba při zrušení ŽP výpovědí. Stalo se mi, že si společnost nárokuje údajný nedoplatek při zrušení pojistky v r.2004 až dnes, tj. v r.2009, aniž by poslala jednu jedinou upomínku. Máte někdo zkušenosti? Děkuji za odpověď

    • #1370 Odpovědět
      PEtr
      Host

      Poslední dobou je to pro pojišťovny+exekutory dobrý JOB. Exekutorské firmy pak využívají psychického nátlaku na lidi, ale kolikrát jde o bordel našich finančních ústavů, popř. podvody různých jejich makléřů a dealerů jejich produktů. Po 3 letech jim stačí zaslat dopis o promlčení skutečnosti a maj po ptákách, ale to jen v případě, že jste opravdu nic nesjedna-li či došlo u ukončení smlouvy nezaplacením první částky. Jinak je samozřejmě slušnost oprávněný dluh zaplatit.

    • #1371 Odpovědět
      jitulinda
      Host

      Určitě měl přijít dopis, ve kterém bylo, že smlouva se ruší z důvodu (ukončení smlouvy pro neplacení, ukončení ze strany klienta, atd.). Tyto dopisy s upomínkami chodí do rukou příjemce…

    • #1372 Odpovědět
      vasilej
      Host

      ahoj já mám ted takový problém že mám vrátit udajně provize že nějaký muj klient zrušil smlouvu z roku 2006 a ted se mi ozvali nebo spíš si mě pozvali k soudu at to zaplatím plus 9600kč za jeho právníka aniž poslali nějakou upomínku a nevím co mám dělat abych je dostal.

    • #1373 Odpovědět
      Martin
      Host

      asi by ste se mela o SVE klienty starat nemyslite? a hlidat provize protoze je jasne ze provize jsou nejakou dobu vazane jinak by si vsichni udelali smlouvy na statisice shrabli provize a pak to hned zrusili 😀

    • #1374 Odpovědět
      Igor Pavlačka
      Host

      Tomuhle se říká nezodpovědné jednání vůči klientovi, nulový servis a takhle to dopadá. co na to říci, dobře Vám tak? za chyby se platí.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 5 vláken odpovědí
Odpověď na téma: Odpověď č. 1371 v Promlčení doba nedoplatku u životního pojištění
Informace o uživateli:




Storno