Práva pojišťoven?

  • Toto téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Pavel a poslední změna proběhla 10 let, 9 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 1 vlákno odpovědi
  • Autor
    Příspěvky
    • #2222 Odpovědět
      Pavla
      Host

      Měli jsme povinne ručení i havarijní pojistku.Po jednom telefonickém hovoru jsem pánovi z poj. ještě odkývala připojištění předního skla.Manžel mě po té,ale řekl,že sklo je lehce prasklé. Tudíž připojištění blbost.Tak jsme již žádné připojištění neplatili.Pojišťovna to telefonicky urgovala.
      Včera jsme obdrželi dopis,že s námi pojišťovna ukončila smlouvu.Ukončila ji již 11.5.2013 a dopis napsala až 20.6.2013.Celou dobu jsme nevěděli,že nemáme pojištěné auto 🙁
      Má pojišťovna právo oznámit výpoveď s 5-ti týdenním zpožděním?Navíc nám od ní ještě ani nedorazily peníze zpět,ačkoliv píše,že byly poslané.

    • #2223 Odpovědět
      Pavel
      Host

      Takže jste si napřed něco objednali a pak prostě neplatili, aniž byste to řešili (např. se pokusili to připojištění zrušit)? Pokud neplatíte pojistné, tak pojištění může zanikat pěkně dlouho, tyhle věci si musíte hlídat. Taky bych se podíval spíš do toho co jsem podepsal, než se ptal tady. Pak si tu lidi stěžujou třeba na Slavii (IHMO jedna z nejlepších pojišťoven), přičemž pokud postupují tak jak vy píšete, měli by si stěžovat spíš pojišťovny na ně…

Aktuálně je na stránce zobrazeno 1 vlákno odpovědi
Odpověď na téma: Odpověď č. 2223 v Práva pojišťoven?
Informace o uživateli:




Storno