Povinné ručení u Slavie

  • Toto téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Michal a poslední změna proběhla 12 let.
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 vlákna odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #2381 Odpovědět
      Milan Sypták
      Host

      Tuto pojišťovnu bych doporučil jen za trest,mám s ní ty nejhorší zkušenosti. Nechal jsem se zlákat nabídkou nejlevnějšího povinného ručení na trhu a sjednal si pojistku. Zaplatil jsem v termínu ,ale za měsíc mi přišla upomínka ,že jsem nezaplatil -odeslal jsem tedy okopírovanou ůčtenku s průvodním dopisem na centrálu ,ale za další měsíc upomínka č. 2. Jelikož jsem měl cestu do Prahy tak jsem se rozhodl zajít na pobočku osobně ,protože jsem tušil ,že tu není něco v pořádku. Paní u přepážky se divila jak k tomu mohlo dojít a po celkovém vyřešení a ujiˇštění ,že je vše OK jsem odešel spokojeně domů. Jaké bylo však moje překvapení když do měsíce mi přišel doporučený dopis kde mi bylo zděleno že mi byla pojistka zrušena z důvodu neplacení. ?????? Rozum zůstává stát nad tak neprofesionálním jednáním které může svým klientům způsobit velké problémy. Stačí jen pomyslet na to že bych zavinil v tu dobu nehodu a vše bych platil z vlastní kapsy. Jejich drzost však nemá mezí a proto mám ještě zaplatit 850 Kč za dobu co jsem měl auto pojištěno.Jsem znechucen. Poslal jsem znovu naskenovanou složenku a telefonicky vše vysvětlil ,ale nejsem si jist jestli to Slávie bude akceptovat. Jak se mám bránit?? Co mám ještě udělat aby bylo jasné že je chyba na jejich straně??

    • #2382 Odpovědět
      Jarka Panaková
      Host

      Dobrý den, chápu Vaše rozhořčení. Já Vám jako finanční konzultant mohu poradit jedno. Stížnost na ČNB… Kopii zaslat, případně osobně donést na přepážku do pojišťovny Slavie. Třeba Vaši platbu objeví a možná se i omluví.
      Hezký den, Jarka Panaková

    • #2383 Odpovědět
      Polický František
      Host

      Také jsem si sjednal povinné ručení u Slavia pojištovny.Zaplatil jsem hned druhý den,po měsíci mi přišla první upomínka.Oskenoval jsem jim doklad o uhradě po dalších 3 týdnech přišla druhá upomínka,tak jsem zavolal na centrálu a oni mi řekli,že se jim platby nespárovali.Tak čekám co se bude dít dál.Od posledního hovoru uběhlo 14 dní.A likvidace škody,to je samostatná kapitola.

    • #2384 Odpovědět
      Michal
      Host

      Dobře, jenže mně se stalo naprosto totéž s ČP. A ta pojistka nešla zrušit, musel jsem jako prodat auto, to mi poradili v Kooperativě…

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 vlákna odpovědí
Odpověď na téma: Odpověď č. 2383 v Povinné ručení u Slavie
Informace o uživateli:




Storno