Pojišťovnictví – finanční poradenství nebo mašinérie okrást co nejvíce lidí?

  • Toto téma obsahuje celkem 7 odpovědí. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Anna a poslední změna proběhla 11 let, 3 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 7 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #541 Odpovědět
      Lukas
      Host

      VŮBEC NEJHORŠÍ PRODUKTY ŽIVOTNÍHO POJIŠTĚNÍ MAJÍ TYTO POJIŠŤOVNY: ČP, ING, KOOPERATIVA! BUĎTE TAKÉ OPATRNÍ A OBEZŘETNÍ S VÝBĚREM PORADCŮ, VĚTŠINOU JDE O LIDI, KTEŘÍ PRODUKTŮM, KTERÉ PRODÁVAJÍ VŮBEC NEROZUMÍ. MEZI NEJHORŠÍ PATŘÍ OVB, PARTNERS A PAK I CELÁ ŘADA MAKLÉŘSKÝCH FIREM.

    • #542 Odpovědět
      Martin
      Host

      Zajímalo by mě, pro koho ty děláš, že píšeš takový kecy 😀

    • #543 Odpovědět
      Lukáš
      Host

      Partners nejhorší:Vůbec tomu nerozumí

    • #544 Odpovědět
      Tomáš Podlesný
      Host

      Můj názor je, že to není jen o určité firmě, ale o jednotlivcích. Nedostatečně a krátce vyškolený poradce dovede nasekat v návrzích smluv spousty chyb a jak již bylo uvedeno v příspěvcích výše, produktům jako takovým vůbec nerozumí. Ono popravdě, od takového třeba bývalého dělníka, který pracoval 20 let u pásu nemůžete čekat, že bude v tomto oboru během 2 měsíců pracovat naprosto samostatně a bezchybně… Spousta lidí si to ale myslí a vznikají s tím problémy spojené. Bohužel v naší zemi existují tzv. insurance broker mills, které chrlí jednoho poradce za druhým jak na běžícím pásu. Nebudu psát které konkrétně, názvy si jistě doplníte sami. (Jen pro malou nápovědu: většinou mají pouze 3 písmena) 😉

      Jsem rozhodně pro zvýšení poplatků za registraci pojišťovacího poradce a součastným zpřísněním zkoušek u ČNB (dnešní stav je spíše pro legraci) – tím by se snad měl trh částečně pročistit od takovýchto "zmetků" (nic osobního v tom prosím nehledejte, jen mne teď nenapadlo lepší přirovnání). Vůbec se veřejnosti nedivím, že je na pojišťovací poradce vesměs naštvaná a přirovnává je pouze k šizuňkům, protože v mnoha přpadech je to spíše pouze sjednatel/obchodní zástupce, který sjednává smlouvy (a zapisuje si tak body za uhnané duše), nikoliv kvalitní poradce. Není to jenom o sjednání smlouvy a hotovo – následuje klientský servis, vážení. Ten je mnohem důležitější, než samotné sjednání smlouvy! Kvalitní poradce se může pyšnit pozitivníma referencema svých klientů a třeba i tím, že ho sami oslovují neznámí lidé s žádostí o radu v oblasti pojištění či financí.
      Milí "poradci", zeptejte se jakou máte stronovost Vašich smluv? Pokud pod 10% ročně, tak Vám gratuluji a zřejmě děláte svojí práci dobře a svědomitě, pokud je vyšší – zeptejte se sami sebe, co by mohlo být příčinou…

      PS: Pro rýpaly, ano pracuji jako pojišťovací poradce již delší dobu a nemyslím si, že je důležité zveřejňovat zde pro kterou firmu – jak jsem již psal: Je to jen o jednotlivcích…

    • #545 Odpovědět
      ládik.21..
      Host

      všichni jsou podvodníci zadarmo Vám nikdo nic nedá,,…generali….

    • #546 Odpovědět
      Jana Rezková
      Host

      Dobrý den pane Podlesný,
      jenom k Vašemu dotazu stornovanosti smluv:pojišťovnictví se věnuji již 11let a můžu skutečně odpřísáhnout,že mi nepadla jediná smlouva.
      Přeji krásný den

    • #547 Odpovědět
      Tomáš Podlesný
      Host

      Dobrý den,
      pak Vám gratuluji, děláte svojí práci výborně!

      Přeji Vám příjemný den.

    • #548 Odpovědět
      Anna
      Host

      Takže i v obchodě jsou podvodníci, na poště taky, na benzince, v Tescu, v kině, …..všude po vás chtějí peníze, tzn. , že všude je to jen samý podvodník??

Aktuálně je na stránce zobrazeno 7 vláken odpovědí
Odpověď na téma: Odpověď č. 543 v Pojišťovnictví – finanční poradenství nebo mašinérie okrást co nejvíce lidí?
Informace o uživateli:




Storno