Pojišťovna Simplea zkušenosti

  • Toto téma obsahuje celkem 34 odpovědí. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Karel a poslední změna proběhla 2 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 26 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #147697 Odpovědět
      Jakub
      Host

      Zdravím, jsem z malého města a když potřebuju něco zařídit, tak musím přejet do sousedního většího města. Abych tohle ale teď nemusel podnikat, tak jsem se díval na internetu, kdo by mi za současné situace byl schopný bez návštěvy pobočky udělat životní pojištění online. Narazil jsem na stránky kde porovnávali životní pojištění a našel jsem tam nabídku pojišťovny Simplea, která má tu možnost online. Simplea je ale pro mě neznámá pojišťovna, tak bych se rád zeptal zda jste s nimi někdo už jednal, případně jestli s nimi máte někdo už vlastní zkušenosti. Děkuji Jakub

    • #148819 Odpovědět
      Milan Poledňák
      Host

      Já myslím, že pojišťovny teďka za současné situace koronaviru fungují celkem flexibilně a k online fungování se teď připojili i ti, kteří by to jinak bez těch omezení neudělali. Prostě k tomu byli dotlačení chtíc nechtíc. Ale chápu vás, že toho chcete využít když je nyní ta možnost.

    • #149013 Odpovědět
      Aleš
      Host

      Simpleu mám od loňska, zrušil jsem staré životko a přešel k nim. Zkušenosti s nimi zatím nemám nic moc velké, ale vypočítali mi poměrně slušnou měsíční částku, kterou jsem jim ochotný akceptovat za to co mi všechno kryjí.

    • #149847 Odpovědět
      Jakub
      Host

      Pane Poledňáku taky jsem si to myslel, ale tak úplně to není pravda a ne všechny pojišťovny tuto možnost nabízejí, zvláštní při dnešní době.
      Aleši díky za vaší reakci, můžu se zeptat kolik vás u nich pojistka stojí a co všechno vám to zahrnuje? Vůbec si netroufnu odhadnout kolik se může měsíčně platit. díky

    • #150083 Odpovědět
      Aleš
      Host

      Pojistku mám vypočítanou na necelých 1500,- za měsíc, ale ono záleží na více faktorech, takže kolik platím já nemusíte platit vy, protože to zohledňuje více věcí, jestli máte děti, hypotéku, váš příjem atp. Něž jsem vyměnil pojišťovnu, tak jsem platil ještě víc, proto se mi jejich nabídka líbila.

    • #150201 Odpovědět
      Jakub
      Host

      A to v tom máte i nějaké spoření?

    • #155539 Odpovědět
      Ondřej
      Host

      Jakube, myslím, že v tom pan Aleš žádné spoření nemá. Já mám taky Simplea pojišťovnu, jedná se o relativně novou pojišťovnu, která vznikla cca před 2 lety myslím (založila ji skupina Partners, která se mimo jiné snaží už i o vlastní banku), a prezentuje se především svojí jednoduchostí (taková Air Bank mezi pojišťovnami :-)) a vysokým procentem vyplacených pojistných krytí. Já třeba platím 592 Kč měsíčně, ale jsem relativně čerstvě po studiu, bez hypotéky, bez závazků 🙂 Takže rozhodně se nemůžete řídit podle toho, kolik platí ostatní, spíš o kolik Vám nabízejí nižší měsíční platbu ve srovnání s jinými pojišťovnami.

      Jinak spoření v rámci životního pojištění obecně není velmi výhodný produkt a v podstatě odvádí pozornost od skutečné podstaty životního pojištění. I proto ho pojišťovna Simplea v rámci životního pojištění nenabízí.

    • #158145 Odpovědět
      Aleš
      Host

      Také v tom nemám žádné spoření, to možná budou mít jiné společnosti, ale ostatně jsem potom ani nijak nepátral, protože spoření už mám zajištěné jinde, tady mi šlo hlavně o to, abych byl dobře pojištěn, kdyby se mi něco stalo a rodina tak byla zajištěná a to tu je.

    • #178839 Odpovědět
      Andreas Zachariadis
      Host

      Zdravím,
      pěkný dotaz 🙂
      Abych se přidal k diskusi – Simplea pojišťovna je opravdu relativně nově vzniklá pojišťovna. Nicméně zatím má 99% plnění, což ostatní pojišťovny o sobě asi těžko mohou říkat. Tato pojišťovna se totiž zavázala k tomu, že buď bude klientovi skutečně plnit nebo ty peníze pošle na charitu ale nebude si je nechávat pro sebe. Samozřejmě, že vám ty peníze raději pošle 😉 Statisticky dokonce hradí 9 z 10 případů které by jiné pojišťovny neplnily.
      PS: Není důležité kolik platím měsíčně, ale jaké je tam krytí. Raději platit více a mít jistotu než méně a u jistotu nemít. Pro většinu lidí se ale Simplea cenově vyplatí asi nejvíc. Protože v ní pracuje asi 20 lidí, tak je totiž nízkonákladová.

      • #195265 Odpovědět
        Kateřina
        Host

        A to, kolik tam pracuje lidí a že plní 99 % atd. víte odkud? Nejste náhodou finanční poradce Partners? 🙂

    • #178841 Odpovědět
      Andreas Zachariadis
      Host

      Jinak abych k tomu ještě něco dodal,
      v dnešní době se investiční životní pojištění (IŽP) vůbec nevyplatí a zhodnocení tam není vůbec zajímavé, to si raději ty peníze navíc dávejte do nějakého dobrého fondu ;-). IŽP se nedá brát jako investiční nástroj.

    • #182589 Odpovědět
      Martin
      Host

      Dobrý den,
      já sám osobně využívám pojišťovnu Simplea. Zkušenosti s ní momentálně žádné nemám, jelikož mě nepostihla žádná nežádoucí životní situace, při které by se pojišťovna dostala do situace, kdy má povinnost plnit. Jediné co mužů momentálně říci je, že v porovnání s předchozím pojištěním vzhledem k poměru cena x výkon mi pojišťovna Simplea nastavila daleko větší pojistné částky.

      • #197037 Odpovědět
        Michal
        Host

        Mám dost podobnou zkušenost, nejdřív jsem se životkem nechtěl nic dělat, ale ze zvědavosti jsem si to nechal přepočítat a vysvětlit si blíž, co to u nich všechno obnáší a nechal se přemluvit. No vlastně mě ani moc přemlouvat nemuseli, protože mě to tu vyšlo celkově líp. Taky jsem rád, že jsem zatím pojistku nemusel použít a doufám, že to nebude ani třeba.

    • #199668 Odpovědět
      Marcel
      Host

      Se specialistou z této pojištovny jsem jednal na základě doporučení. Jak píšete kluci, jsem rád že jsem se nedostal do situace kdybych musel pojistění využít, ale mám ho tak nastavené, že i v dnešní době kdy se všechno šíleně zdražuje a je taková inflace, mě to finančně neomezuje a mám dobré krytí.

    • #199698 Odpovědět
      Filip
      Host

      Dobrý den,

      Podle toho, co jsem si zjišťoval ohledně pojišťovny Simplea, tak co se týče pojistných podmínek jsou na velice dobré úrovni.
      To samé čekací doby nastavené na 2 měsíce u invalidity, pracovní neschopnosti, závažných onemocnění, ale samozřejmě nejsou jedinou pojišťovnou na trhu.
      V čem vidím výhodu je to, že jsou schopni pojistit klienta, který už měl nějaké zdravotní komplikace, a proto jsou u některých rizik dražší než ostatní pojišťovny. Pro zdravého klienta bych, ale tuto pojišťovnu nevolil.
      V čem naopak vidím nevýhody jsou úrazová připojištění, kde plnění nebude tak vysoké jako třeba u Allianz atd.
      Z toho vyplývá, pokud je člověk bez zdravotních komplikací a aktivně sportuje (hrozí úraz, anebo tráví dost času za volantem), zkusil bych to jinde. Ve chvíli, kdy člověk má nějaké zdravotní komplikace, prodělané nemoci je to ideální volba.

    • #200014 Odpovědět
      MirekPolák
      Host

      Já jsem u této pojištovny skoro od jejich vzniku. A za sebe musím říct, že jsem spokojený. Mám super krytí, na jinou bych se už asi neobrátil. Jsem po vážném úrazu a i tak nebyl problém s pojistkou.

    • #201522 Odpovědět
      Tadeáš
      Host

      U Simplea pojišťovny jsem se setkal s tím, že mi pojišťovna vyplatila peníze do 2 dnů, nemusel jsem čekat na žádné schvalování, zachovali se ke mě jako ke svému klientovi fér.

    • #202218 Odpovědět
      LukášP.
      Host

      Já jsem táta dvou dětí. A u Simpley mám pojištění za 2200 měsíčně s tím, že u pracovní neschopnosti, invalidity a nedej bůh smrti bude moje rodina velmi solidně finančně zajištěná a o to mi šlo.

    • #202370 Odpovědět
      PetrPelis
      Host

      Tak to máte slušnou cenu. Já jsem u nich zjišťoval jejich výhody a nevýhody a musím říct, že mě jako jedna z mála pojišťoven zaujali tím, že se opravdu zaměřují na rizikové pojištění, ne na nějakou malichernost.

    • #203379 Odpovědět
      Andrea
      Host

      U Simplea jsem byla pojištěná ca 2 roky. Nyní u Kooperativa. Simplea má platnost jen na území ČR, a po čerpání pojistné částky smlouva zaniká. Proto jsem měnila.

    • #203555 Odpovědět
      Honza
      Host

      Zdravím,
      Simplea pojišťovna je velmi mladá a proto má málo „prohřešků“ :-). Jednou z nevýhod je ukončení smlouvy po pojistném plnění. Taky jde právě o skupinu z řad Partners, a proto bych být Vámi vždycky volil střízlivý průzkum celého trhu – Allianz, Kooperativa, NN Životní pojišťovna, Generali ČP, apod. ať máte možné porovnání i se zdejšími giganty, které se mimochodem veřejně pyšní nejlepšími podmínkami a s obrovským kapitálem v zádech rozhodně klienti na buben nepřijdou.
      Čili spíše rada ode mě, udělejte si vždy střízlivý odhad a průzkum přes celý trh a srovnejte si své pro a proti. Někdy je rozdíl 20-100 Kč, ale v rámci pohledu do budoucnosti se to několiknásobně vyplatí :-).

    • #203565 Odpovědět
      Martin Švec
      Host

      Paní Andreo,

      asi Vás poradce, který Vám uzavíral Kooperativu, uvedl v omyl. Simplea má platnost celosvětovou a vždy měla (jen u pojištění pracovní neschopnosti je platnost omezena na Evropu). Pojištění zaniká po pojistné události jen tehdy, je-li vyplaceno celé pojistné plnění a zaniká pouze dané krytí. Celá smlouva zaniká jen v případě smrti. Například u pojištění pracovní neschopnosti nebo trvalých následků úrazů se vyplácí i opakovaně. U pojištění závažných onemocnění, pokud není vyplaceno 100 % pojistné částky, tak pojištění dále pokračuje.

      Pane Honzo, jsem si jist, že těch prohřešků není málo jen díky tomu, že jsme noví (máme již 80 tisíc klientů), ale především díky tomu, jak je produkt postaven a jak k tomu přistupujeme (podívejte se na simplea.cz a na naši garanci pojistného plnění – https://www.simplea.cz/userfiles/simplea-garance-2020_16346291144601.pdf)

      S pozdravem,
      Martin Švec, generální ředitel Simplea

    • #208387 Odpovědět
      Josef
      Host

      Dobrý den, máme pojištění Simlea asi necelé 2 roky. S manželkou máme pojištěnou pracovní neschopnost. Manželka je v pracovní neschopnosti od 28.11. do současnosti. V pojistné smlouvě je napsáno, pokud pojištěný se dostane do pracovní neschopnosti z důvodu nemoci v trvání déle než 28 dní, bude pobirat plnění v částce 200,- Kč za den pracovní neschopnosti. Tak jsem někdy 2 nebo 3.1. informoval pojišťovnu, od kdy je manželka nemocná a zároveň jsem přiložil neschopenku. Následně nás pojišťovna požádala o doložení zdravotní dokumentace. Tak jsme zaslali vše, co jsme měli k dispozici. Další bylo, že pojišťovna chtěla dokumentaci, ještě půl roku před pracovní neschopností, protože v jednom z dokumentů bylo uvedeno, že obtíže nastaly už v létě ale k pracovní neschopnosti nedošlo. Tyto dokumenty jsou u její lékařky, která je v současné době na 2 měsíce na dovolené. Tak čekáme. Předpokládal jsem, že jak pojišťovna hlásá ve své reklamě, nebude nic protahovat. V našem případě se zajímá o to co bylo před pracovní neschopnosti. Kdyby byl člověk závislý na penězích z pojistky, tak nevím. Z pojišťovny se jinak nikdo neozval, proč peníze neposlou. Manželka doma leží v bolestech, v televizi právě běží masivní reklamní kampaň, jak platí do dvou dnů a v našem případě zatím nic. To je prostě k nastváni.

      • #210195 Odpovědět
        Jindra
        Host

        Myslím si,že žádná pojišťovna nemá nárok na podrobnou zdravotní dokumentaci.Dostačující je snad zaslaná neschopenka a pojišťovna by se neměla nadřazovat nad lékaře.asi jí nic neříká lékařské tajemství.Dá se pochopit výpis z lékařské karty při uzavírání pojištění,ale toť vše.

      • #211935 Odpovědět
        Miluše
        Host

        Dobrý den, chci jen zareagovat, protože jsem z oboru. Jsem finanční poradce a to už 13let a tak vím, že pojišťovna má právo požadovat zdravotní dokumentaci pro projednání pojistné události. Obzvášť, když je v lékařské zprávy u neschopenky napsáno, že se klient s tímto léčil již v minulosti. V případě, že by se s tím totiž léčil ještě před vstupem do pojištění u té dané pojišťovny a při sjednání smlouvy to ve zdravotním dotazníku klient neuvedl, tak pojišťovna může odmítnout plnění, případně zrušit smlouvu k počátku a vrátit klientovi pojistné z důvodu uvedení nepravdivých údajů. Pojišťovna může dokonce nahlížet i do zdravotních záznamů u zdravotní pojišťovny.

      • #210465 Odpovědět
        Josef
        Host

        Dobry den, jak to u vas dopadlo?

      • #213719 Odpovědět
        Jan
        Host

        Dobrý den, když se na to dívám, tak pojišťovna chce jen zdravotní dokumentaci. To dělá každá pojišťovna. Dokonce některé chtějí i výpisy od zdravotní pojišťovny, jaké byly zákroky. Takže urgujte lékařku, která si jezdí na dovolené a nemá za sebe náhradu. Ti lékaři jsou občas kámen úrazu.

    • #211561 Odpovědět
      Jindřích
      Host

      Mám uzavřené rizikové pojištění u této pojišťovny. Osobně oceňuji jednoduchost smluv a rychlost vyřízení. Neměnil bych.

    • #211601 Odpovědět
      Josef
      Host

      Po zaslání všech papírů a dokumentací, které manželka od lékařů dostala již bylo první plnění od pojišťovny vyplaceno. Nejen, že pojišťovna chtěla zdravotní dokumentaci ale i papíry od rehabilitace. Tu manželka pro bolest zad nemohla dokončit. Mělo být celkem deset rehabilitačních cvičení. Skončila u sedmé, ale na rehabilitaci Vám dají nějaký papír, až po ukončení rehabilitace, tedy po desátém cvičení. Zdlouhavě každému musíte vysvětlovat, že pojišťovna ten papír potřebuje. Telefonáty, ježdění autem a přemlouvání o jakýkoliv slint papíru. Nakonec dostanete papír bez razítka, bez jakýchkoliv relevantních informací, s větou, že pacientka rehabilitaci nedokončila pro přetrvávající bolest. První plnění tedy bylo někdy 23. ledna. Musím podotknout, že prvních 28 dní pojišťovna nehradí, tedy plnění se počítá až od dvacátého osmého dne. To jsem nevěděl a milně si myslel, že k plnění dojde i zpětně. Protože pracovní neschopnost trvá, pojišťovna dále chce (spíše vyžaduje), každý další měsíc kontrolu u lékaře a potvrzení o pracovní neschopnosti. Jedna dobrá zpráva nakonec, manželce je už lépe a doufáme, že už bude moci pracovní neschopnost ukončit. Ještě jedna věc. Komunikace s pojišťovnou probíhá elektronicky. Papíry doma nafotíte na telefon, pošlete. Během chvilky přišla reakce od pojišťovny, že ještě potřebují tento papír. Je to takové neosobní. Kdyby někdo z pojišťovny zvedl trubku, řekl, že budou potřebovat ještě toto a že je mrzí, že jste nemocný, asi by to bylo lepší. Je zajímavé, že právě v době, kdy manželku ta záda bolela nejvíc, běžela v televizi mega reklamní kampaň, jak Simplea platí, i když nemusí a klidně i do dvou dnů. Už to kolikrát vypadalo, že tu televizi vyhodí z okna.

      • #211937 Odpovědět
        Miluše
        Host

        Některé pojišťovny umí plnit neschopenku i zpětně a to dokonce již od 14dne, ale je to samozřejmě o ceně. Jinak každá pojišťovna chce vždy v průběhu dokládat, že pacient stále marodí. Jedině v případě, kdy byste nahlašovali pojistnou událost až po úplném vyléčení a ukončení pracovní neschopenky, tak Vám pošlou peníze najednou. Takto, pokud chcete tzv. zálohové plnění, tak musíte dokládat (stejně jako zaměstnavateli), že stále marodíte. Ono nejde vždy věřit reklamě, je to přece jenom reklama. Snad bude manželka brzy v pořádku.

      • #211939 Odpovědět
        Oldřich
        Host

        Dobrý den, mám hodně podobnou zkušenost. Marodil jsem 2,5 měsíce se zády+ rehabilitace. Pojišťovna neustále vyžaduje další a další kopie zdrav. dokumentace a snaží se zdá se z plnění vykroutit ,jak to jde. Kdybych to věděl, nikdy u této společnosti pojištění neuzavřu.

    • #216107 Odpovědět
      Zdeňka Grösslova
      Host

      Dobrý den.mam zkušenost s pojišťovnou a za mě bych ji nikdy nedoporučila.porad chtějí nějaké lékařské zprávy aby nemuseli nic platit.tu částku kterou platím měsíčně raději dám na spořicí účet.proto ruším smlouvu

    • #217661 Odpovědět
      Adéla
      Host

      Dobrý den, s pojišťovnou Simplea mám velmi negativní zkušenosti a nedoporučuji! Sjednání je samozřejmě rychlé a snadné, ale ty věci okolo, když přijde na plnění… hrůza. Byla jsem v pracovní neschopnosti 3 měsíce po operaci, o které se definitivně rozhodlo v roce 2022. Pojistku jsem měla sjednanou v roce 2019. Pojišťovna neustále žádala spousty zpráv od lékařů o věcech, které s danou pracovní neschopností vůbec nesouviseli. Běhala jsem po doktorech 3 měsíce a žádala zprávy několik let zpět. Nakonec mi pojišťovna stanovila 3 výluky. Přitom chápu, že např. záda jsou ve výlukách, ale to jsem jim na začátku uváděla do lékařského dotazníku a nikdo to do dané doby neřešil a neschopnost s tím nesouvisela. Ale ostatní 2 výluky absolutně nechápu, s ničím se neléčím, neberu prášky a chodím jen sama od sebe na prevence. Navíc to ani nesouviselo s danou operací. Zbytečně jsem pojišťovně roky sypala peníze, platila za vyplnění všech zpráv a ničeho se ve výsledku nedočkala. Sama pracuji v bankovnictví a pojištění v základu řeším a s takovým jednáním jsem se nesetkala ani v pracovním životě. Radši se budu držet osvědčených pojišťoven než těhle nových. Samozřejmě že na stránkách mají uvedeno, že plní v 99%. Marketingový tah je potřeba… Jako třešnička na dortu bylo to, že nejenže mi dali 3 výluky z důvodu nemoci a úrazu, ale ještě navýšili částku pojištění… Danou pojišťovnu nedoporučuji. Ve výsledku se šťourají ve všem do detailu a hledají sebemenší věc, na které vám to mohou shodit ze stolu.

    • #220347 Odpovědět
      Tomáš
      Host

      Ze pojišťovnou Simplea naprosto katastrofální zkušenosti pokud platíte vše v nejlepším v pořádku.Problem nastane když se vám stane třeba úraz jako mě.A chcete proplatit peníze.Nestaci jim poslat zprávu z vyšetření.Clovek musí napsat do potřebná jak se úraz stal.opakovame se chytají každého stébla slova které může znamenat že nic neproplati.A když už vše jako že schválí tak chtějí lékařské zprávy ještě od doby co sem u pojišťovny nebyl.Lituji že sem byl u téhle pojišťovny 3roky.Tech 1500co sem do pojišťovny měsíčně posilal vem čert ale to jednání katastrofa.

    • #220601 Odpovědět
      Karel
      Host

      U Simpley mám pojištění skoro od jejich začátku. Nasměroval mě na ně můj dlouholetý poradce z Partners. V porovnání s jinými pojišťovnami pro mě bylo krytí v poměru s cenou nepřijatelnější. Ale proč to píšu. Mám čerstvou zkušenost s plněním, protože se mi stal pracovní úraz. V začátku to pro mě byl velký stres, jestli nebudou nějaké komplikace, ale pojišťovna se k tomu postavila na jedničku. Poslal jsem veškeré potřebné dokumenty, které ode mě byli požadovány a během dvou dnu jsem měl peníze na účtu. Takže za sebe si nemám na co stěžovat a jsem rád, že jsem před lety přešel k nim a teď se mi to svým způsobem vyplatilo.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 26 vláken odpovědí
Odpověď na téma: Odpověď č. 211601 v Pojišťovna Simplea zkušenosti
Informace o uživateli:




Storno