Plnění u Slavie

  • Toto téma neobsahuje zatím 4žádnou odpověď. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel Alex a poslední změna proběhla 3 měsíci, 3 týdny.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 37 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #2349 Odpovědět
      Stanley
      Host

      Dobrý den, pokud máte někdo nějaké zkušenosti s plněním u pojištovny Slavia ( hlavně pojištění majetku ) prosím o invenci.
      Děkuji.

    • #2350 Odpovědět
      Roman
      Host

      No zatim ne, ale brzy dodam… O vikendu mi ukradli auto. Mam pojisteni prave u pojistovnz Slavia… A jelikoz ted hledam na netu nejake informace o jejich plneni a nic nemuzu najit, tak sem urcite neco napisu.

    • #2351 Odpovědět
      Martin
      Host

      neco noveho ? tez by me to moc zajimalo ?

    • #2353 Odpovědět
      JG
      Host

      Pred pul rokem jsem mel dopravni nehodu, jsem vinik. Ted mi prisel dopis od sluzby kterou si zridil poskozeny, ze mam zaplatit fakturu kterou pojistovna neuhradila. Nevim co s tim.

    • #2354 Odpovědět
      Michal Pástor
      Host

      Jak jste dopadnul? zvazuju pojitku u Slavie

    • #2357 Odpovědět
      benn
      Host

      Po mě chtějí 4000 za totéž – Při sjednání pojištění byl uznán bezeškodní průběh 120 měsíců i když jsem ani tak dlouho ještě ani nebyl pojištěn – dělají to tak skoro všechny pojišŤovny ale jen Slavia si po to po čase rozmyslí a chce peníze. U autorizovaného prodejce mi bylo řečeno ať neplatím a ukázán mail z ústředí, že budou rozesílat omluvné dopisy – že došlo k omylu. To bylo 22.11 t.r. Dodneška nepřišel ani lístek. Takže teď nevím co mám dělat.

    • #2358 Odpovědět
      Monika
      Host

      V tom případě se urychleně nechte pojistit u ČPP. Určitě to bude lepší:-). I problémy jsou srovnatelné s cenou. Čím vyšší cena, tím větší problémy a delší doba řešení:-D.

    • #2359 Odpovědět
      Suru
      Host

      Přesně tak,jsou to nemorální lháři,tahající z lidí jen peníze a zákon je ještě na jejich straně.Loni na podzim,jsem napsal žádost o výpověď,že přestoupím jinam,protože mi přestali posílat šeky na pololetní placení a navýšili mi pojistku o 400 kč. A vůbec mi nesdělili z jakého důvodu.Na mou výpověď mi tehdy ale neodpověděli a tak jse v daném termínu řádně zaplatil a žil v dobré víře,že je všechno Ok.Jenže teď mi přišlo z ČkP,že dlužím jako neplatič skoro 30 000 kč. do garančního fondu za půl roku nepojistěné auto.Slávia tvrdí,že mi dopis o ukončení smlouvy poslali a že nemusí posílat písemnosti doporučeně.A tak, i když mám zelenou kartu i doklad o včasném zaplacení,jsem prý neplatič a ta částka za půl roku je fakt hrozná.Navíc mi ani nevrátili tu půlroční platbu i když ji mají vrátit do třiceti dnů jako přeplatek.Vůbec se nestydí lhát a poslali mi údajnou kopii dopisu,který mi prý odeslali 25.10.2011.Jenže podle znění-cituji – V Praze 25.10.2011 ……na vaši žádost byla smlouva ukončena dne 11.11.2011……No a z toho mně připadá,že smlouva byla psána až po tom termínu 11.11.2011 a doložena ke spisu až teď.Mají tam bordel a ukončení mi zřejmě vůbec neposlali.Protože by tam mělo stát….smlouva bude ukončena dnem 11.11.2011 když to posílali údajně 25.10.2011.A vůbec nechtějí slyšet o tom,že by mi smlouvu reaktivovali a já se vyhnul velmi vysoké pokutě.Jsou to opravdu hrozní zloduši bez morálky a trošky lidskosti.Tahají z lidí jen peníze,ale aby pak klientům vyšli vstříc a nebo jim v něčem pomohli,toho se klienti nedočkají.Proto fakt – ruce pryč od Slávie.

    • #2360 Odpovědět
      Suru
      Host

      Musím se pojišťovně Slavia omluvit za to,co jsem napsal ve včerejším příspěvku.Dnes mi přišel mail,kde se všechno vysvětlilo a pojišťovna bude reaktivovat mou výpověď a tím pádem bude zrušena zřejmě od ČKP i moje povinnost zaplatit příspěvek do Garančního fondu.Takže oproti minulému článku musím přiznat,že je to milá a příjemná zkušenost s touto pojišťovnou.A beru zpět nařčení o lhářích i když vím,že ne každý má tak pozitivní zkušenost s pojišťovnami,jako teď já….

    • #2361 Odpovědět
      zdenkys
      Host

      zdravím ve spolek

      je tomu 14 dnů co jsem uzavřel povinné ručení u Slavie. jsem na rozpacích, zda jsem udělal dobře 🙁 jelikož jsem za volantem dnes a denně a 6 – 7 tis. měsíčně není problém, šance že někoho nechtěně trefíme tu je:-( Má to ale jednu výhodu, při každém usednutí za volant, budu myslet na to, že jsem pojištěný u společnosti, která zřejmě soudě podle vašich reakcí moc férová není. O to pojedu dvakrát obezřetněji. Přesto se asi podívám po jiné pojišťovně. Mé zkušenosti s pojištěním jsou za celou dobu co jezdím ve směs negativní. Žádné se nechce plnit a dělají vše možné aby nemuseli, či plnění snížili o co nejvíc. Proto se ptám, má z Vás někdo dobré zkušenosti s jinou pojišťovnou a jakou ??? Doufám, že vedení Slavie tyto reakce čte ?! A doufám, že pokud chtějí mít nějaký stálý příjem, tak dají tyto věci do pořádku. Protože jsou živy z naších peněz 

      přeji všem hezký a pohodový den

      děkuji

    • #2362 Odpovědět
      chudymichal@seznam.cz
      Host

      Tak po precteni, pripravenou smlouvu na obe auta v domacnosti se Slavii ihned rusim. Snad po me nebude noc chtit, kdyz jsem to sjednaval pres epojisteni. Ke Slavii urcite nepukdu i kdyz to ted budu mit o 5 drazsi. Diky vsem za varovani.

    • #104849 Odpovědět
      Magda
      Host

      Dobrý den,
      na doporučení srovnávače epojisteni.cz jsem založila povinné ručení u Slavie a okamžitě také zaplatila roční pojistné. Po 10ti dnech mi přišla výpověď smlouvy z jejich strany bez udání důvodu. Důvod mi nebyl sdělen ani telefonicky, prý na to mají ze zákona právo. Řekla jsem jim, že chci tedy okamžitě vrátit peníze, ale na to mají zase lhůtu 8 dní. Tzn. že mají cca 18 dní k dispozici moje roční pojistné a blokují mi prachy. Fakt seriozní přístup. Já kvůli nim vypověděla smlouvu jiné pojišťovně (ve snaze ušetřit asi 2 tisíce). Tak už vím, co za těmito výhodnými nabídkami pojištění stojí. A teď budu vyřizovat vše znovu.

    • #132147 Odpovědět
      Jan
      Host

      Běžte k jiné pojišťovně. Bohužel jsem se nechal zlákat cenou ale s jejich nečestným jednáním to bude mnohem dražší a navíc zbytečné nervy.
      Nechal jsem si tam sjednat povinné ručení a druhý rok zlevnění tohoto ručení (nová smlouva). První ručení mi nezrušili a neráčili se mi to vůbec oznámit. Po třech měsicích (žádný email nebo SMS od nich) mi zavolal pán z vymahačské agantury, kterou si na mě najali. Pokud tohle chcete řešit, tak do nich jděte.

    • #132317 Odpovědět

      Pro zajímavost zde máme přímo vyjádření od konkrétní pojišťovny, kdy bude celý problém hlavně s „původní“ smlouvou, před sjednáním nové smlouvy zřejmě nevypověděl starou, což je běžná praxe u všech, smlouva se musí řádně ukončit.

      1) Vzhledem k tomu, že klient neuvedl číslo smlouvy nelze problém prošetřit. Pojišťovna k výpovědi přistupuje v drtivé většině případů z důvodu špatně sjednané smlouvy, nepravdivě uvedených nebo zkreslených údajů, které mají vliv na adekvátní stanovení pojistného.

      2) Vzhledem k tomu, že klient neuvedl číslo smlouvy nelze problém prošetřit. Pojišťovna v případě výpovědi k výročí nebo vyjádření nesouhlasu s navýšením pojistného postupuje vždy dle zákona. Klient tedy „původní“ smlouvu před sjednáním smlouvy nové zřejmě dle zákona nevypověděl, případně nedodržel zákonné lhůty. Sjednání nové smlouvy není důvodem pro automatické ukončení smlouvy původní a nezbavuje klienta povinnosti původní smlouvu hradit dokud je platně uzavřená. Při sjednání smlouvy uvádí klient email, telefon a pokud má u nás aktuální všechny tyto údaje včetně adresy, je všemi těmito cestami upozorňován na neuhrazené pojistné. V případě, že klient neuhradí pojistné ani na základě všech zaslaných avíz a upomínek, je předán zplnomocněné externí vymáhací agentuře.

    • #140273 Odpovědět
      Igor Udaev
      Host

      Moje žena uzavřela smlouvu na zdravotní pojištění za zhruba 6000 korun. Další den ji zrušila (protože získala dlouhodoby pobyt a nové zabezpečení od VZP). A vrátila se jen 270 korun. Raději se od takové společnosti držte dál. Moje rodina k nim samozřejmě už nikdy nepřijde.

    • #148953 Odpovědět
      Petr
      Host

      Slavia pojišťovna je top. Pokud už nechcete vidět své peníze zpět. 12.1.20 jsem zrušil povinné ručení, dnes je 24.4.20 a přeplatek cca 800kč do dnes ještě nemám vrácen. Když tam zavolám tak my řeknou že to budou urgovat ale nic se neděje. Takže za mě už nikdy více tuhle pojišťovnu.

    • #156211 Odpovědět
      Jaroslav
      Host

      Tahle pojišťovna jsou zloději . Jejich klientka nabourala me Subaru Outback ktere stalo zaparkovano u domu mimo komunikaci. Auto je na odpis a pojistovna mi vyplatila 227000 kc za auto ktere ma trzni hodnotu 280000 kc .Urcite to dam k soudu, pokud ma uz nekdo takovou zkusenost a zna dobreho pravnika budu rad za kontakt.

      • #208003 Odpovědět
        Gridny
        Host

        Tak jak dopadl ten váš soud? Tržní hodnotu 280.000 už to auto asi nemá, když je na odpis… 🙂

    • #180059 Odpovědět
      Milan Host
      Host

      Pojištovna Slavie , služby odpovídají ceně, škoda slov , již nikdy více.

    • #186403 Odpovědět
      Zdeněk
      Host

      Tak pro změnu jedno POZITIVNÍ hodnocení Slavia Pojišťovny. Měli jsme s manželkou lehkou dopravní nehodu, kdy jsme upadli na motorce v malé rychlosti. Škoda na motorce minimální, hmotné škody na cizím majetku žádné. Bohužel se manželce někam dostala noha kam neměla a utrpěla dvojitou tříštivou zlomeninu holení kosti.
      Slavia Pojišťovna bez zbytečných prodlev uhradila nejen náklady na operaci, ale manželce uhradila bolestné, ztrátu na výdělku a rovněž tak uhradila regresní náhrady sociálce. Manželka marodila přes půl roku. Bez prodlev a bleskově bylo vše uhrazeno. Pro mě tedy dobrá zkušenost.

    • #188039 Odpovědět
      Jan Hrubeš
      Host

      Mám velmi negativní zkušenost s pojišťovnou Slavia. Zákaznický servis a obecně jednání je na téměř na úrovni totality a s ostatními pojišťovny u nás se styl jednání nedá srovnat. Pojišťovna hraje na strunu ryze české pojišťovny, ale bohužel se jedná o ostudu českého pojišťovnického trhu. Doporučuji se pojišťovně Slavie obloukem vyhnout.

    • #195041 Odpovědět
      Dagmar
      Host

      S pojišťovnou Slavia máme velmi negativní zkušenost. Byli jsme účastníkem nezaviněné nehody (oprava více jak 300tis.), kdy viník byl pojištěn u této společnosti. Abychom si opravené auto vůbec mohli vzít ze servisu, museli jsme za to zaplatit cca 20tis. – jednalo se o ponížení faktury za náhradní vozidlo po dobu opravy. Dle vyjádření pojišťovny se jednalo o odpočet pevných nákladů. Ze stanoviska společnosti vyplývá, že jde o náklady na provozní náplně, mazadla, údržbu a běžné opravy vozidla a opotřebení vozidla… Rozumějte, toho zničeného a opravovaného vozidla! Takže nejen, že vinou havárie dojde ke znehodnocení vozidla, ale ještě pojišťovně zaplatíte za to, že jste v tomto voze nespotřebovali olej a brzdy nebrzdily. CHUCPE
      Všem radím, dát si na auto velký transparent, aby se vám vyhýbali pojištěnci této společnosti.

    • #195667 Odpovědět
      Lesya
      Host

      Mám komplexní zdravotní pojištění u Slavie od roku 2016. Celkem bylo to dobře. Většinu uhrazených částek jsem dostávala zpět a to během dvou měsíců. Ale teď čekám už více, něž 4 měsíce a nic. Před 10 dni páni telefonicky mi řekla, že už je všechno u účetní, a zprávu taky brzo obdržím. Ale nic.
      Navíc jsem dostala trvalý pobyt v ČR, takže za chvíli už budu u VZP. Smlouvu se Slavie mám platnou ještě víc, než 2 roky. Zajímá mě teď, jestli vrátí zbytek peněz, kdy a kolik

    • #196123 Odpovědět
      Suru
      Host

      Slavia pojišťovna se vyhýbá placení pojistného plnění, trvá rok po uzavření případu než pošlou peníze.

    • #197731 Odpovědět
      Tomas Marek
      Host

      Dobrý den,
      tak alespon jeden kladny komentar na ucet Slavie. Po havarce jsem jim poslal vse potrebne a do necelych dvou mesicu jsem mel vyrizeno. A co se pojistneho tyce, mam tam dve auta a a kdyz jsem si tedka v pred 14 dny delal kalkulace na srovnavacihc, tak mi tam porad vychazeli nejlevnejc.

    • #197951 Odpovědět
      Jan Doležal
      Host

      Dobrý den,

      já jsem za 15 let nikdy nic nezpůsobil, takže nemám přehled u žádné pojišťovny, co se plnění týče, ale jednání se zákazníky mají za mě zatím nejlepší.. Ať už se jedná o asistence nebo když potřebuju nějaké info. Obchodník, který mi u nich pojistku sjednával mi bere telefon i o víkendu, když něco nutně potřebuji.. Nevím jak ostatní, ale já jsem u Slávie spokojený 🙂

    • #197955 Odpovědět
      Jakub Lejčnar
      Host

      Hezký den,

      Slavii mi doporučil známy v hospodě. Říkal mi, že pán který mu zařizoval pojistku byl lidský a velmi ochotný.
      Tak jsem to také zkusil a musím říct, že mám zatím jen tu nejlepší zkušenost.

    • #198031 Odpovědět
      Martina Jandová
      Host

      Ahoj, mám u Slavie auto skoro tři roky. letos jsem začátkem ledna měla nehodu. Vše naštěstí dopadlo dobře. A co víc peníze jsem obdržela na začátku března. Musela jsem sice vyběhávat nějaké papíry, ale vesměs v ničem nebyl problém.

    • #198032 Odpovědět
      Tereza Pourová
      Host

      Dobrý den,

      pojistku jsem si u Slavie dělala před 2 lety po smrti manžela.
      Tím, že jsem neměla naježděné skoro žádné bonusy, mi pojištění vycházelo všude draho.
      Rozhodnout se pro Slavii bylo jednoduché. Vše mi pán po telefonu vysvětlil a dal mi i hezkou slevu (tak že pojistka vycházela o dost levněji než jinde).

    • #198034 Odpovědět
      Lucie Králíková
      Host

      Dobrý den, na peníze jsem čekala 1,5 měsíce, ale prý je to normální, co jsem četla na internetu. Některé pojišťovny, co mají daleko více klientů, plní ještě po delší době. Ale díkybohu se vše vyřešilo v pořádku.

    • #200008 Odpovědět
      Evžen Blatný
      Host

      U pojišťovny jsem pojištěn řadu let se svým domem a dvěma auty. Někdy to bylo opravdu papírování a docela dost času,ale nikdy nebyl problém při plnění, můžu určitě doporučit.

    • #200010 Odpovědět
      Lukáš Potenec
      Host

      Dobrý den,

      krádež vozu jsem neřešil, ale nechával jsem si v rámci připojištění měnit čelní sklo, dal to do servisu, za dva dny jsem měl opraveno a o nic jsem se nestaral, veškeré faktury si vyřešil servis s pojišťovnou 😉

    • #201132 Odpovědět
      Mira
      Host

      Ja mam zkusenost s pojistenim zavazadel a verim tomu, ze si najdou vzdy neco, aby se nemuselo nic proplacet. Auto nam bylo vykradeno, rozbite okno, zapis policie a fotodokumentace. Pojistovna odpovedela, ze nic neproplati, protoze vozidlo nebylo udajne poradne zabezpecene a mezi ukradene veci se nevztahuji notebook, fotak a veci temto podobnym. Takze si vlastne pojistujete kalhotky, ponozky a temto vecem podobnym. Opravdu zvazte jestli nejake to pojisteni stoji za to, protoze to maji moc dobre osetrene, at nemuseji nic platit!!!

    • #204263 Odpovědět
      Mira
      Host

      Zrovna s nima resim pojistnou udalost jsem poskozenej po DN….vinik DN pojistenej u slavie resim s nima nahradu skody detskych sedacek a reknu vam jsou to pekny supaci snazej se me na pojistnym plneni odrbat az to hezky neni…
      Ruce od nich pryc…!!!

    • #207823 Odpovědět
      Spring
      Host

      Máme velice špatné zkušenosti s touto pojišťovnou. Naše britské auto nebylo nikdy úspěšně v ČR zaregistrováno. Bylo proto prodáno zpět do Británie. Přesto po nás pojišťovna vymáhala pojištění i na další rok. Byla s nimi velice špatná komunikace. Dodnes jsme ani nedostali potvrzení o zrušení pojištění.

    • #208671 Odpovědět
      Marta Litošová
      Host

      Modlete se , aby vás nenaboural někdo pojištěný v pojišťovně Slavia – odpovídají cca za 6 měsíců po několika urgencích, když už musí platit tak vymýšlí různé kraviny aby nemuseli vyplatit celou částku a čekají až vás to po letech přestane bavit a urgovat je.Skvělý přístup- nikomu nedoporučuji.

      • #208675 Odpovědět
        Ladas
        Host

        Mám se Slavia poj. co dočinění a zajímalo by mě, co konkrétně ve vašem případě „vymýšlela za kraviny“? Vše je pod striktní kontrolou ČNB a tedy vše je nutné řešit dle zákona a ujednání ve smlouvě a VPP, odchylovat se lze v podstatě pouze ve prospěch klienta.
        Pokud se obrátíte s vaším případem na email stiznosti@slavia-pojistovna.cz mám zkušenost, že je vše velmi důsledně prošetřováno.
        Nesoudím, netvrdím, že to není pravda jen doporučuji postup, který vám může pomoct více než psaní komentářů.

      • #216927 Odpovědět
        Kornel
        Host

        No ja mam uz 10 dni naborane auto vinikem pojistenym u Slavie. Oba jsme to nahlasily. Dokumenty jsme jim nahral pres aplikaci 3 dny po nehode. Ted uz tyden ticho po pesine.

    • #217265 Odpovědět
      Dusan
      Host

      28 května 2023 poslaná vypověd z poviného ručení z důvodu prodeje auta doporučenou poštou a bohužel zatím se mi nikdo neozval což je alarmující.

    • #218905 Odpovědět
      Suzan
      Host

      Auto pojištěné POV u Slávie a tragédie. Sjednán odtah (pokud řádek ve smlouvě souhlasí (nepasuje jim to v prostoru bez řádků), tak varianta Standart – každopádně uvedeno: „Sjednáno !“. Po havárii dali kontakt na odtahovku (jejich smluvní) a následně tvrdí, že máme jakousi variantu, kde odtah nehradí !!! Musela jsem zapaltit celý odtah a přes vypršení lhůty pro vyřešení se neozývají a nekomunikují. Odtah uhradit nemají v plánu. Na infolince řekli, že nestíhají a že po nich nikdo nechce úhradu svodidel a tudíž to nemohou uzavřít. ZA MNE ROZHODNĚ SLÁVIA NEEEE, UŽ NIKDY !!!

    • #219349 Odpovědět
      Alex
      Host

      Tuto pojišťovnu vřele nedoporučuji. Jejich činnost nelze nazvat jinak než podvodem. Chtěl jsem pojistit svou matku ve věku 70 let. Požádala o lékařské vyšetření, lékař pojistku schválil, stejně jako pojišťovna sama. Požádali o zaplacení pojištění, ale po 2 týdnech se rozhodli pojištění zrušit. Už je to skoro měsíc a nemůžu se dočkat, až mi vrátí peníze.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 37 vláken odpovědí
Odpověď na téma: Odpověď č. 2350 v Plnění u Slavie
Informace o uživateli:




Storno