Genio od Generali

  • Toto téma obsahuje celkem 7 odpovědí. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Roman a poslední změna proběhla 11 let, 5 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 7 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #843 Odpovědět
      Lenka Dvořáková
      Host

      Dobrý den, prosím vás potřebovala bych nutně poradit a nevím kam se obrátit. Je to dva roky co mé rodiče navštívil finanční zástupce od OVB a snažil se „pomoct“. Rodiče navedl aby zrušili pojistky které jim zhruba 8 let běželi a nasliboval úžasné výnosy z nového pojištění a taky dobré urazové krytí. Rodiče přišli zrušením původních pojistek o spoustu peněz a dnes mají v ruce pojistky Genio. investiční životní pojištění tarif Z61 a protože si smlouvy vůbec nepročetli když jim přišli domů tak jsme až včera zjistili po jejich pročtení že žádné úrazové krytí nemají ačkoli jim bylo v návrhu také děláno úrazové krytí.

      Platí měsíčně 600 kč ale tuto celou částku jen spoří a na úraz nemají žádnou pojistku. Cítíme se podvedení. mě to tento finanční konzultant udělal obdobně. Zrušila jsem po 7 letech pojistku a dnes vím, že byla dobrá a mám produkt profi invest kde mám sice úrazové přiojištění ale vypadá úplně jinak než v návrhu který jsem podepisovala a některé složky tam nejsou vůbec. Např. pobyt v nemocnici při úrazu.

      Nevíme co dělat. Já jsem své úrazové připojištění u profi invest zrušila a spořící část si snížím a uzavřu jiné úrazové pojištění. Ale co byste radil mým rodičům ohledně toho produktu Genio. Prostě jen spoří 600 kč a úrazovou pojistku nemají žádnou. Přitom to bylo původně v návrhu tak, že z těch 600 kč půjde část na spoření a část na úraz. Já bych si myslela že nejlepší bude to zrušit. Sice přijde každý z nich za ty dva roky co už to platí o cca 12000, ale myslím si že by to bylo asi nejlepší řešení. A udělat si jiný produkt. Co byste mi v této situaci poradil? Děkuji za odpověď.Dvořáková Lenka

    • #844 Odpovědět
      Lukáš
      Host

      Dobrý den, o pojistky jako takové se zajímám a obklopuji se lidmi, kteří jim rozumí dokonale, abych právě nesáhl na podobné problémy. OVB podle mého názoru bohužel často řeší záležitosti na méně profesionální úrovni. Odkud jste? Mohl bych vám někoho doporučit. (Nejsem zprostředkovatelem, bydlím v Brně)

    • #845 Odpovědět
      Lenka Dvořáková
      Host

      děkuji za reakci. Jsem z jihu čech. Přesně z Jindřichova Hradce.

    • #846 Odpovědět
      jiří Dudacek
      Host

      Zdravim, neberte mě špatně dělám také u ovb ale asi to dělají všichni jinak 😉 doporučuji nerusit když mají 12000 již. Udělejte si jinou urazovku. Jiří Dudacek

    • #847 Odpovědět
      Tomáš Podlesný
      Host

      Dobrý den,
      pokud Vaši rodiče měli v době sjednání výše uvedené smlouvy více jak 55 let a smlouva byla sjednána na méně než 15 let, doporučuji sepsat stížnost na uvedeného poradce OVB a zaslat na ČNB z důvodu podezření na vědomé poškození klienta, protože tato smlouva nikdy nebude v zisku, tzn. nikdy z ní nedostanete více, než jste tam vložili. Dalším bodem stížnosti může být, že poradce nedostál Vašim požadavkům na úrazové krytí. Jen mne zaráží, že jste si toho všimli až po 2 letech. Musel Vám přece přijít pojistný list, kde je veškerý souhrn pojištění. Obecně se investiční pojištění obracejí do plusu po více než 14 letech a to ještě za předpokladu příznivých podmínek. V každém případě gratuluji, po dvou letech jste na startu, "poradci" byly zaplaceny provize a nyní začínáte spořit (s tíhou 12000Kč manka). Takže pro mne opět klasický případ, jak "poradci" této společnosti (a nejen jmenované) pracují…

      Přeji příjemný den.

    • #848 Odpovědět
      Tomáš Podlesný
      Host

      Dobrý den pane Dudáčku,
      na úrazovce již trvali před dvěma lety, kdy jim poradce vnutil pouze investičko a kdy by jí (úrazovku) také měli za menší peníze, tak proč doporučujete sjednat nový produkt? Teda vlastně vím, kvůli dalším provizím… Opravdu nechutný způsob práce.

      Osobně doporučuji stávající produkt "překopat" a vložit úrazovou složku. Vzhledem k nějakým naspořeným prostředkům na smlouvě by mohla být případná splátka pojistného mnohem příznivější, než by tak bylo v případě sjednání nové smlouvy. Doporučuji také ovšem !řádně a !pořádně a předem přečíst (a nechat si vysvětlit) pojistné podmínky ať nedojde v případě plnění k nedorozumění a nepříjemnému překvapení.

      Přeji příjemný den.

    • #849 Odpovědět
      Jan Srp
      Host

      Dobrý den,

      s produktem Genio mám zkušenosti. Vím, jak to udělat, aby Vaši rodiče získali alespon půlku z toho, co „naspořili“. Podobné případy jsem již řešil a pokud se v Generali nic nezměnilo, tak by to mělo jít i ted. Předně chci říct, že jsem nezávislí finanční poradce (žádné OVB, fincentrum, partners, zfp, atd). Pracuji sám za sebe a mým cílem opravdu není zisk, spíš pomoct lidem s tímto problémem. Bydlím kousek od Jindřichova Hradce takže snad bych mohl pomoct pokud dovolíte. Rád Vám poradím jak postupovat, sestavím Vám potřebné dopisy a řeknu Vám co požadovat.

      PS: minulému klientovi s podobným problémem jsem pomohl zachránit 70% z naspořených peněz. Přitom kdyby smlouvu vypověděl tak po dvou letech naspořené peníze dělají závratnou nulu.

    • #850 Odpovědět
      Roman
      Host

      Pane Srpe, to to děláte pro krásné klientovy oči? Když ne pro zisk? 🙂 to tak…

Aktuálně je na stránce zobrazeno 7 vláken odpovědí
Odpověď na téma: Odpověď č. 847 v Genio od Generali
Informace o uživateli:




Storno