Jak fungují finanční poradci

  • Toto téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Iva sedláčková a poslední změna proběhla 11 let, 8 měsíci.
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 vlákna odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #698 Odpovědět
      Radomír
      Host

      Pěkné jsou komentáře Vás finančních poradců.

      Práce finančního poradce spočívá v tom, že pracuje s člověkem po dlouhá léta? Co to je za blbost, většina finančních poradců pracuje ve svoji společnosti 3 měsíce, pojistí rodinu a pár kamarádů a zklikviduje kvalitní smlouvy. Pak už nikdy takového člověka neseženete. Ohání se slovy, že umí milion produktů od všech pojištoven, tak to bych chtěl vidět takového frajera.

      Když si už něco sjednat, tak si rozmyslet co a zajít si na pobočku nějaké pojištovny a nebo jich obejít víc.

      Finanční poradenství to hraje na lidi tak, že to je zadarmo. Pak přijdou překopají smlouvy na spoření aby si vydělali a obyčené povinné ručení, nebo když jedete na slovensko a chcete se pojistit kdyby se něco stalo, tak to oni nedělají.

      Trošku k zamyšlení co?

      čau R.

    • #699 Odpovědět
      Tomáš Podlesný
      Host

      Dobrý den,
      plně se ztotožňuji s Vašim názorem a skutečností, že stav pojistného trhu je přesně takový. Nicméně dovolil bych si nesouhlasit s názorem, že na kamenné pobočce pojišťovny máte vždy záruku kvalitní práce. Osobně jsem byl svědkem údálosti, kdy bylo na pobočce nejmenované největší banky v ČR 😉 sjednáváno životní pojištění a to způsobem takovým, který se podobal spíše prodeji rohlíků a salámu v krámku na náměstí. V podstatě tomuto nešťastníkovi bylo sice sjednáno pojištění, které ovšem v žádném případě nebylo adekvátní jeho požadavkům a situaci. Byla mu pouze prodána smlouva, nikoliv řešení. To mne utvrdilo v přesvědčení, že ani na kamenné pobočce není vše na 100%. Váš názor že většina "finančních poradců" pracuje ve společnosti max. 3 měsíce, kdy stačí udělat více škod než užitku je sice správná, nicméně za kvalitu těchto "poradců" jsou zodpovědné firmy, které měsíčně vyprodukují 100-300 takovýchto "naháněčů" s jepičí profesní životností. Nehledal bych tedy problém u těchto jedinců, kteří byli jen "zneužiti" manažerem a v podstatě ani neměli šanci na dlouhodobý úspěch, ale hledal bych ho spíše v přístupu jejich mateřských firem, kterým rozhodně nejde o blaho a prospěch klientů, jde jim pouze o vlastní zisk. Jde o kvantitu nikoliv o kvalitu. Finanční poradenství není zadarmo a nikdy zadarmo ani nebylo, pouze byla tato skutečnost záměrně podsouvána jako bezplatná, i když v konečné fázi klient zaplatil úplně všem jen ani o tom nevěděl. Osobně bych byl pro model, který je platný na Slovensku a to takový, že pokud chcete využít služeb makléře, je nutno tomuto člověku platit stejným způsobem jako třeba právníkovi. S tím je také spojená výplata provizí, která je nyní vyplacena ihned a nikoliv postupně během 2-3 let jak by ve skutečnosti měla. Toto bohužel zatím není možné u nás, protože regulace pojistného trhu není ani zdaleka tak přísná jako tam.

      A to donutí k zamyšlení, nepletu-li se? 😉

      Přeji příjemný den.

    • #700 Odpovědět
      Iva sedláčková
      Host

      A Vámi bych ráda provedla analýzu zajištění.

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 vlákna odpovědí
Odpověď na téma: Odpověď č. 700 v Jak fungují finanční poradci
Informace o uživateli:




Storno