Vyhněte se životnímu pojištění AVIVA

  • Toto téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel Tomáš Podlesný a poslední změna proběhla 12 let.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 1 vlákno odpovědi
  • Autor
    Příspěvky
    • #599 Odpovědět
      Martin
      Host

      Dobrý den,
      pojištění od Aviva pojišťovny jsem si zkusil a doporučuji všem vyhnout se takové pojišťovně!!
      U životního pojištění na které mi dlouho doporučovala jedna známá jsem po půl roce kývl a nechal se pojistit. Po nějaké době mi přišel dopis že se pojistná částka navyšuje, překvapilo mě to volal na zelenou linku s dotazem proč….prý je to normální,jde o vyrovnání díky inflaci které se dopočítává každý rok a navyšuje platbu 8o …..(měsíční platba byla cca 1150,- + cca každoroční navýšení o 150,- až 180,-)
      S navýšením jsem nesouhlasil,opět volal na zelenou linku a dotazoval se jak situaci vyřešit a hlavně proč mi nebyla tato zásadní věc oznámena při sepisování smlouvy…..
      Výsledek žádný,známá která smlouvu sepsala už pro Avivu nepracuje,bylo slíbeno že situaci prošetří a dají vědět a když přestanu platit nedostanu zpět nic z toho co jsem za ty necelé dva roky vložil a smlouva zanikne. V rozčilení jsem souhlasil,smlouvu zrušil a těch 22000,- oželel.
      A proč tohle co se stalo v roce 2009 tady píšu? Protože dnes mi přišel dopis že má pojistka vykazuje dluh 3800,- a pokud částku nezaplatím do 14 dnů předají pohledávku k vymáhání.
      Tak až někdo budete chtít uzavřít životní pojištění,dobře si rozmyslete.

    • #600 Odpovědět
      Tomáš Podlesný
      Host

      Dobrý den,
      problém bych spíše viděl u Vaši známé, která Vám dostatečně a jasně nevysvětlila všechny aspekty pojištění tak, jak dle zákona měla. Z toho, co zde píšete usuzuji, že jste měl sjednanou ke smlouvě indexaci (postupné zvyšování pojistného v reflexi na vyrovnání inflace a zachování reálné hodnoty pojistky). Lepší ovšem než indexační doložka je ale každoroční revize pojistky, která může zohlednit více faktorů, než jen klasická indexace, dotýkající se pouze pojištění dožití, resp. pojištění pro případ úmrtí a také pojištění trvalých následků. Tyto dvě položky jsou pojišťovnami zvyšovány nejčastěji. Proto u svých klientů preferuji osobní setkání alespoň jednou za rok pro případnou debatu a stávajícím pojištění – tzv. následný servis. Není to tedy jen o tom něco sjednat a nashledanou, už mne neuvidíte…
      Co se týká kapitálové hodnoty při životním pojištění, ta vzniká až po dvou letech pojištění, kdy začínáte prakticky od nuly. Pokud chcete na smlouvu životního pojištění i spořit, měla být jednoznačně úplně jinak nastavená. Jak, zde nebudu zveřejňovat, protože je to moje know-how, které funguje a nemíním tak podporovat "konkurenci" a zjednodušovat jim to… 😉 Tuto skutečnost Vám měla Vaše známá jednoznačně vysvětlit. Vinu bych tedy hledal na straně Vaší známé. Nechci se však pojišťovny zastávat, i když musím, protože pojišťovna jen plnila to, co jste měl zapsáno ve smlouvě. Doporučil bych příště pečlivě číst to, co podepisujete.

      Bohužel nekvalitní práci "poradců-naháněčů" je deformován celý pojistný trh a doplácí na to bohužel samotní klienti.

      Přeji příjemný den.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 1 vlákno odpovědi
Odpověď na téma: Odpověď č. 600 v Vyhněte se životnímu pojištění AVIVA
Informace o uživateli:




Storno