Odpověď na téma: Vyhněte se životnímu pojištění AVIVA

#600
Tomáš Podlesný
Host

Dobrý den,
problém bych spíše viděl u Vaši známé, která Vám dostatečně a jasně nevysvětlila všechny aspekty pojištění tak, jak dle zákona měla. Z toho, co zde píšete usuzuji, že jste měl sjednanou ke smlouvě indexaci (postupné zvyšování pojistného v reflexi na vyrovnání inflace a zachování reálné hodnoty pojistky). Lepší ovšem než indexační doložka je ale každoroční revize pojistky, která může zohlednit více faktorů, než jen klasická indexace, dotýkající se pouze pojištění dožití, resp. pojištění pro případ úmrtí a také pojištění trvalých následků. Tyto dvě položky jsou pojišťovnami zvyšovány nejčastěji. Proto u svých klientů preferuji osobní setkání alespoň jednou za rok pro případnou debatu a stávajícím pojištění – tzv. následný servis. Není to tedy jen o tom něco sjednat a nashledanou, už mne neuvidíte…
Co se týká kapitálové hodnoty při životním pojištění, ta vzniká až po dvou letech pojištění, kdy začínáte prakticky od nuly. Pokud chcete na smlouvu životního pojištění i spořit, měla být jednoznačně úplně jinak nastavená. Jak, zde nebudu zveřejňovat, protože je to moje know-how, které funguje a nemíním tak podporovat "konkurenci" a zjednodušovat jim to… 😉 Tuto skutečnost Vám měla Vaše známá jednoznačně vysvětlit. Vinu bych tedy hledal na straně Vaší známé. Nechci se však pojišťovny zastávat, i když musím, protože pojišťovna jen plnila to, co jste měl zapsáno ve smlouvě. Doporučil bych příště pečlivě číst to, co podepisujete.

Bohužel nekvalitní práci "poradců-naháněčů" je deformován celý pojistný trh a doplácí na to bohužel samotní klienti.

Přeji příjemný den.