Odpověď na téma: Názor na ZFP akademii

#52562
Irma
Host

zkušenost s prací zpf agenta (Karviná): 1) při žádosti na změnu alokačního poměru u pojistné smlouvy (IŽP) tvrdil, že to NEJDE a že to nikde nedělal, což je lež protože klient může změnit alokační poměr podle své potřeby, požadovanou změnu alokačního poměru tedy klientovi nebyl schopen vůbec provést. 2) nebyl schopen řádně provést změnu obmyšlené osoby 3) při schůzce disponoval špatnými dokumenty (spletl si dokumenty ke změně v IŽP vs. důchodovém pojištění), takže změnu nebylo možné v daném dni provést 4) komunikace s ním je extrémně zdlouhavá a nepružná. Slíbí, že přijde a bez omluvy vůbec v daný den nedorazí. Katastrofa. Ostuda. Divím se, že s nimi Aegon pojišťovna drží smlouvy. Nedoporučuji.